Mini Cooper S Clubman 2008

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
NapO
Enthousiast
Enthousiast

13 jan 2011, 13:24

ff net snel een filmpje gemaakt van het dumpvalve geluid:

kort vol gas en dan los....met de ramen dicht.
Mini Cooper S Clubman
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2011, 23:28

Hey napo wanneer komen er nou is fotos van die mooie bolide van je ben namelijk erg benieuwd en bevalt hij verder nog goed? :D
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2011, 23:29

NapO schreef:ff net snel een filmpje gemaakt van het dumpvalve geluid:

Je mot wel heeeel goed luisteren :wink:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2011, 00:11

mso schreef:Hey napo wanneer komen er nou is fotos van die mooie bolide van je ben namelijk erg benieuwd en bevalt hij verder nog goed? :D
double that :)
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 jan 2011, 00:17

Jongens jongens, rustig aan. hij doet het op mijn tempo... :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2011, 00:23

Op jou komen we ook nog wel terug, jij hebt nog een boel in te halen :mrgreen:

:klap
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 jan 2011, 00:30

fred, alles op zijn tijd! moet nu wel een heeeeeeeeeelllleee grote telelens hebben om me mini te fotograferen :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
NapO
Enthousiast
Enthousiast

17 jan 2011, 20:10

hey guys, ja sorry hoor....ik zit in de sneeuw op 1300 meter hoogte,...deze week hele week lang snowboarden dus deze week zeker nog even geen pics.

maar komt goed! :)
even wat platen knippen van de FORGE carbon air filter, een goed filmpje maken van de dump valve en de rest :)

ik zal ook binnenkort even een topspeed filmpje posten want hij loopt als een kogel!!!!

maar ik heb ook wat anders, de dag voordat ik wegging start ik mijn koude vriend....en hij klonk zo:

is dit het nokkenassen geluid zoals velen beschrijven in de topics?
kheb jullie advies/kennis even nodig.
Mini Cooper S Clubman
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 jan 2011, 07:09

Nou dat is lekker je eerste 1000 km :evil: klinkt idd als het bekende ratel probleem . Heeft deze auto al een fix gehad of niet ? gelijk als je terug bent de complete distributie laten vervangen onder de garantie :wink:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 jan 2011, 13:33

NapO schreef:ff net snel een filmpje gemaakt van het dumpvalve geluid:

Toch een wereld van verschil het geluid van Bov i.c.m een Cai :roll: daarom heb ik mijn Cai eraf gehaald want vind het net een dolfijn wat je hoort onder de motorkap :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2011, 15:27

Dat klinkt idd als de bekende "dieselratel". Zsm terug naar de dealer!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
NapO
Enthousiast
Enthousiast

18 jan 2011, 19:04

speedy schreef:Nou dat is lekker je eerste 1000 km :evil: klinkt idd als het bekende ratel probleem . Heeft deze auto al een fix gehad of niet ? gelijk als je terug bent de complete distributie laten vervangen onder de garantie :wink:
sja, je komt er pas achter als je er in rijdt he, in een proefrit is het in de cabine niet waar te nemen.
maar ik zal het oppakken met munsterhuis en scholten.

maar even in detail, wat moet er precies gebeuren, alleen de nokkenaskettingspanner? of moet ik nog andere zaken met ze overleggen?

@mushrop, ga ik doen... :cry:

@speedy, wat is een CAI?
Mini Cooper S Clubman
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2011, 19:25

CAI = Cold Air Intake

Toen onze MINI's die dieselratel hadden mocht er per direct geen meter meer mee gereden worden. Nou wil ik niet zeggen dat 'ie gelijk in de soep draait als je er wel mee rijdt, maar let er wel goed op.

Bij onze MINI's is de complete distributie vervangen, aangezien ze allebei al 2 keer binnen waren geweest voor een fix. Sinds de laatste fix (januari 2010) is de ratel niet meer teruggekomen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
NapO
Enthousiast
Enthousiast

18 jan 2011, 20:48

mushrop schreef:CAI = Cold Air Intake

Toen onze MINI's die dieselratel hadden mocht er per direct geen meter meer mee gereden worden. Nou wil ik niet zeggen dat 'ie gelijk in de soep draait als je er wel mee rijdt, maar let er wel goed op.

Bij onze MINI's is de complete distributie vervangen, aangezien ze allebei al 2 keer binnen waren geweest voor een fix. Sinds de laatste fix (januari 2010) is de ratel niet meer teruggekomen.
Aha,...CAI weer wat geleerd....

Als ik terug ben van vakantie ga ik meteen contacten, ti's een tweede hands auto dus ik ga er niet vanuit dat Munsterhuis staat te springen om de distri te vervangen. Want volgens mij klinkt het niet alleen duur maar is het t ook :cry:

Maar ik ga er zeker achteraan en hou hier de boel up to date.
Mini Cooper S Clubman
speedy
NMC Legend
NMC Legend

19 jan 2011, 08:01

natuurlijk staan ze hier niet om te springen maar valt ook gewoon onder de garantie bij een 2e hands auto hoor ;) is niet zomaar een 2e hands wagentje !!!
is idd een dure reparatie .

Terug naar “Show your ride”