Dat lijkt me ook een leuk idee IdaEster schreef:*Zucht* nog een hele week wachten.
Dat is dan bij deze afgesproken.Blont-007 schreef:ooooooh, ff gemist dit, super gaaf die Mayfair, mss kunnen we samen nog eens een fotoshootje doen de Camden en Mayfair
Ho, ho ho, er zijn hier op het forum absoluut meerdere die schitterende foto's maken.Sepp schreef: Misschien Wim (Blue Lobster) een keer vragen mooie fotoshoot te maken? Dan worden het tenminste echt mooie foto's![]()
Sepp schreef:Dat lijkt me ook een leuk idee IdaEster schreef:*Zucht* nog een hele week wachten.
Dat is dan bij deze afgesproken.Blont-007 schreef:ooooooh, ff gemist dit, super gaaf die Mayfair, mss kunnen we samen nog eens een fotoshootje doen de Camden en Mayfair![]()
Maar eh...dan moeten er wel eerst een paar verlagingsveren onder de Mayfair en het zonnetje moet weer eens gaan schijnen.
Misschien Wim (Blue Lobster) een keer vragen mooie fotoshoot te maken? Dan worden het tenminste echt mooie foto's
Uuuuh mag ik er niet bij ?the blue lobster schreef:Ho, ho ho, er zijn hier op het forum absoluut meerdere die schitterende foto's maken.Sepp schreef: Misschien Wim (Blue Lobster) een keer vragen mooie fotoshoot te maken? Dan worden het tenminste echt mooie foto's![]()
![]()
Maar het lijkt me geweldig die mooie Mayfair vast te leggen, a.s. zaterdag maar gelijk.![]()
Is ie nog schoon en in de omgeving van Velp kun je leuke plaatjes maken.
Onze sponsors