Koenv R53 PW-> wieltjes
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
He Koen was toch even zweten he maar gelukkig weer helemaal TOP.... 

burn rubber not your soul

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou je had (net als Ghisbert en ik) anders een grote smile op je gezicht toen hij stationair liep én ook nog eens een bijzonder goede score op de rollerbank neerzette 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat Ghisbert bij de eerste run zei dat mijn compressor misschien stuk was daar had ik me al bij neergelegd.
Maar dat na de intercooler wissel hij niet meer stationair liep dat vond ik nog veel vervelender.
Ik ben blij dat aan het einde niemand er meer iets van snapte waar dat nu vandaan kwam
Eind goed, al goed
Maar dat na de intercooler wissel hij niet meer stationair liep dat vond ik nog veel vervelender.
Ik ben blij dat aan het einde niemand er meer iets van snapte waar dat nu vandaan kwam

Eind goed, al goed

R53 MCS HB / Pepper White
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Koen, top dat alles weer in orde is en wat een superprestaties voor een standaard S.
Enjoy!

Enjoy!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
MOD/WISH LIST :
- mini antenne
- Playmini uitlaat
- Ramen tinten vanaf B stijl
- GP intercooler , wordt binnenkort vervangen door een van GRS deze is in bestelling
- parrot
- M7 CAI
- Works Remklauwen en blokken
- M7 Strut en diverter
- Achter ruitenwisser verwijderen dopje is binnen, alleen de wisser nog verwijderen
- Striping verwijderen, en Viper striping aanbrengen???
- Scoop chroom vervangen door een gespoten exemplaar besteld bij Spenki
- Full Aero besteld bij Spenki
- Schroefset KW2 overgenomen van Dave
- DL's verwijderen
- Alle verlichting helder maken
- Olie koeler M7 of Mocal ??
- Beek Tuning, welke versie ??
het begint ergens op te lijken
- mini antenne
- Playmini uitlaat
- Ramen tinten vanaf B stijl
- GP intercooler , wordt binnenkort vervangen door een van GRS deze is in bestelling
- parrot
- M7 CAI
- Works Remklauwen en blokken
- M7 Strut en diverter
- Achter ruitenwisser verwijderen dopje is binnen, alleen de wisser nog verwijderen
- Striping verwijderen, en Viper striping aanbrengen???
- Scoop chroom vervangen door een gespoten exemplaar besteld bij Spenki
- Full Aero besteld bij Spenki
- Schroefset KW2 overgenomen van Dave
- DL's verwijderen
- Alle verlichting helder maken
- Olie koeler M7 of Mocal ??
- Beek Tuning, welke versie ??
het begint ergens op te lijken

Laatst gewijzigd door Koenv op 13 jul 2011, 17:22, 3 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
thanks
Laat het wel weten wanneer ze naar Spenki gaat.
Hij is nu nog vrij stock, maar met de komende mods moet het goed komenSven schreef:Ik zie dat je bij Spenki je Aero hebt besteld
Wanneer ga je die ophalen? Kom ik ook ff buurten, wil die dikke MINI wel eens van dichtbij zien![]()
![]()
Supergaaf ding!

Laat het wel weten wanneer ze naar Spenki gaat.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik zou trouwens de striping lekker eraf halen en zo laten...DL;s eraf, wat minder chroom, Works remmen..oh wait, das de mijne 

- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Na het monteren van de aero gaan ze er zo ie zo vanaf, ze moeten nog gespoten worden.
Kijk wel even of ze nog terug komen.
Striping wil ik er wel op hebben ( denk ik ), weet alleen nog niet hoe en wat. Misschien Viper?!?
Kijk wel even of ze nog terug komen.
Striping wil ik er wel op hebben ( denk ik ), weet alleen nog niet hoe en wat. Misschien Viper?!?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Viper is de enige striping die ook nog eens zou overwegen...ben zelf niet van de streepies, maar mn meisje wil mss wel wat lijnen erop...dan is een vette viper in het midden wel cool 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Leuk je "even" gezien te hebben tijdens mn boodschappen rondje
Is een mooie verzameling mods...ben alleen ff vergeten te luisteren naar de CAI...goede verbetering?
Goed trouwens dat je ff een rondje in de mijne hebt gereden...nu komt de KW V2 vast nog sneller
Gaat een dikke ride worden zo!

Is een mooie verzameling mods...ben alleen ff vergeten te luisteren naar de CAI...goede verbetering?
Goed trouwens dat je ff een rondje in de mijne hebt gereden...nu komt de KW V2 vast nog sneller

Gaat een dikke ride worden zo!
Onze sponsors