hahah ja ik vind Dennis eigenlijk ook wel wat ongeduldig... (al had ik het zelf ook gehad, of op minigenuine besteld, daar zijn er namelijk wel losse witte lensjes enzo te krijgen )
@ Martijn, dat is voor jou toch alsnog een hele uidaging?? zeker nu je angst heb voor verborgen roestplekken?? ik zal de desbetreffende foto maar niet quoten
oh... sorry hoor meneer ikzaljeachternaamwegensgrotekansopvormvanreputatieschademaarnietzeggentotinzoverreerbijjouuberhauptalsprakewasvaneenreputatie, maar ik had jou topic nog niet gevonden na mn vakantie dus ook nog niet bij kunnen lezen...
T zal er wel uiterst stoffig, stil en saai zijn trouwens??
LOL, doe dat idd maar niet nee.
Maar tis idd wel ff stil daar, zit nog steeds te wachten op de verzekering. Vandaag gebeld met ze en hett is nog niet verhaalt bij de tegenpartij. Pech is wel, dat deze gozer zei dat ik het wel moet herstellen bij een schadeherstelbedrijf die bij hun is aangesloten.. Dus blijft nog ff spannend allemaal..
De eerste 2500 km zijn gereden. Afgelopen weekend naar zuid-Frankrijk geweest met de Mini, allemaal perfect gegaan. Heerlijk dat open dakje, airco en cruisecontrol. En hij heeft niet eens veel gedronken (1:18 dus ben dik tevreden).
De witte zijknippers zitten er alvast op, nu nog de jcw scuttles!
En vandaag ook ff boodschappen gedaan.. ook goedgekeurd!