Dank voor jullie meningen. Het blijft kriebelen. De keuze tussen mooie 17inch winterbanden of deze veiligere. Deze waren tevens een stukje goedkoper dan een setje 17inch wielen en banden. Gewoon maar deze kleine wieltjes slikken de wintermaanden en dan weer heerlijk over naar de mooie wielen. Beter dan staal iig
Gr,
PP
PPCS (Mini Cooper S Parklane) New rimz @ pag 33
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet iemand waarom mijn foto's gerasterd en verkleind worden. Da wil ik helemaal niet. Zijn dat instellingen van mijn pc/explorer of komt dat door deze site. Wie heeft er een tip voor me zodat foto's vanaf nu niet meer verkleind en gerasterd worden wordt er gek van.
Gr,
PP
Gr,
PP
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat doet de site, de reden ervoor is dat je anders een foto over heel het beeld heen krijgt en je het forum niet meer goed kan lezen. Daarom worden de foto's aangepast. Je kunt je foto's ook uploaden in je gallery en dan zijn ze 1 formaat. Dan ben je van het gezeur af.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zit je hier goed, hebben wij ook allemaal last van 
De foto's worden automatisch kleiner gemaakt zodat de binnen het kader van de website vallen en de pagina's niet uit hun verband rukken. Als ze namelijk op hun originele grootte getoond worden en iemand schrijft een langere regel moet je steeds van links naar rechts scrollen om het bericht te lezen.
Iedereen kan je foto's op zijn originele formaat bekijken binnen de website door er even op te klikken, dus dat kan nog steeds.

De foto's worden automatisch kleiner gemaakt zodat de binnen het kader van de website vallen en de pagina's niet uit hun verband rukken. Als ze namelijk op hun originele grootte getoond worden en iemand schrijft een langere regel moet je steeds van links naar rechts scrollen om het bericht te lezen.
Iedereen kan je foto's op zijn originele formaat bekijken binnen de website door er even op te klikken, dus dat kan nog steeds.
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dankjewel. Binnenkort moet/mag
ik weer. Dan komen de winterbanden en bridgespokes er onder. Vervolgens krijg ik ook dan mn setje webspokes binnen en mag ik weer picca's maken
Het wordt een leuk jaar
. Binnenkort ff naar een meet komen als ik de tijd kan vinden
zucht. Hopelijk de 18e maart.
Gr,
PP

Gr,
PP
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uhm tja, Je hebt gelijk ben lekker verwarrend bezig, maar ik denk dat ik t zelf nog snap
.
Zomer - Vanaf volgende week de webspokes
Winter - De bridgespokes
Reserve of verkoop: De S spokes. Als iemand interesse heeft laat maar weten.
De R90's tja vond de R98's op internet en vond ze eigenlijk ook waanzinnig. Weet niet waarom, maar moest ze gewoon hebben
. Hopelijk is t nu duidelijk voor je 

Zomer - Vanaf volgende week de webspokes
Winter - De bridgespokes
Reserve of verkoop: De S spokes. Als iemand interesse heeft laat maar weten.
De R90's tja vond de R98's op internet en vond ze eigenlijk ook waanzinnig. Weet niet waarom, maar moest ze gewoon hebben

Onze sponsors