Wow dit wordt echt een gaaf project. Het gaat wel een tijd duren voordat hij echt helemaal af is, maar dan wordt het zeker een heftig karretje Ik vroeg me alleen af of het niet handiger is, als je toch bezig bent, om ook het stuur aan de 'goede' kant van de auto te maken? Tenzij dit veel werk is en duur is natuurlijk, maar het lijkt me zo lastig om met een links gestuurde auto in nederland te rijden.
Veel plezier met je project en ik ga de verbouwing zeker volgen!
Daveke schreef:Stuur blijft rechts, de meeste circuits lopen rechtsom, en ik denk dat als je er aan gewend bent - rechtsgestuurd makkelijker rijden is op een circuit
Interessant, zo had ik er nog niet over na gedacht, maar dan kan het inderdaad handig zijn!
Als ik al zie dat O'dwyer met een standaard kop en standaard nokkenas al aan de 308 whp (353 bhp) komt, dan ben ik erg benieuwd. Maar beloftes doe ik niet
@ Fred: optisch is ie inderdaad af. Ook een van de redenen dat het deze geworden is. Er zitten zo veel goed te verkopen spullen op dat de uiteindelijke investering in de aanschaf van de auto erg klein, en misschien zelfs wel nihil blijft.. We gaan het zien!
Waarschijnlijk ergens in Juni, dat zal ook direct het laatste zijn wat aan de blauwe gedaan gaat worden. Wellicht nog een Water Injectie Kit erop om het in de zomer koel te houden, kost ook de wereld niet, en zou niet misstaan met dat vermogen