Marcel.no...... Eindelijk knutsel weer !! :-)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Meneer Pietje precies, niet iedereen koopt 125m2 landbouwplastic om zijn auto mee af te plakken. Laat nou eens weten wat je van het resultaat vind in plaats van commentaar te leveren op de manier 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het leuke is natuurlijk dat je voor 'doorzichtig' of zwart/rood/blauw/wit kunt gaan
Is prima spul, maar verwacht geen wonderen. Je hebt wel een bus of 3-4 nodigmarcel.no schreef:Ik lees van alles over plastic dippen maar volgens mij is dat wel iets voor de winterwielen.
Mooi een beschermlaag erop en na de winter eraf halen en yeer als nieuw de kelder in.
Of is het rot spul???
Ik lees het graag

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
- Smeed
- Be Mini
Bericht
!!!
BMX heeft ook zijn wheels ge dipt
, en Stefan 740 zijn dak en spiegelkappen. Vraag hun ook anders effe voor goede raad
Greetz Karin.
Allereerst mijn complimenten voor jou nice ridemarcel.no schreef:Ik lees van alles over plastic dippen maar volgens mij is dat wel iets voor de winterwielen.
Mooi een beschermlaag erop en na de winter eraf halen en yeer als nieuw de kelder in.
Of is het rot spul???
Ik lees het graag

BMX heeft ook zijn wheels ge dipt

Greetz Karin.
- Nick.
- Nieuwsgierig
Bericht
.
Heb ze er bij mij nu sinds een week onder zitten. Foto's volgen als ik tijd heb...
Ik heb het verder nog niet eerder gezien, witte R95's onder een Laser Blue.
Heb je ze al liggen of moet je ze nog kopen? Ik twijfel nog steeds over R109's...
Dan wordt je de tweede met witte R95's in de club onder een Laser Bluemarcel.no schreef:Bedankt. ben erg blij met de koets maar de wielen zijn te klein en erg lastig schoon te maken.Bash schreef:Gave bak! Ik zou alleen de strepen eraf halen en de r112 laten zitten, die zijn gewoon het mooist! En natuurlijk naar beneden
Daarom ga ik voor de witte r95 wielen. lekker apart en makkelijk schoon te maken.
Zeker gaatie omlaag!!! Geen twijfel daar over maar mijn garage hier in Oslo was erg verbaast dat het hier in Noorwegen zoveel duurder was dan in Nederland.
Nu is hij aan t uitzoeken hoe dat kan. Ik heb t over 900 euris!!!![]()
Even afwachten waar hij mee komt...

Heb ze er bij mij nu sinds een week onder zitten. Foto's volgen als ik tijd heb...
Ik heb het verder nog niet eerder gezien, witte R95's onder een Laser Blue.
Heb je ze al liggen of moet je ze nog kopen? Ik twijfel nog steeds over R109's...
- Carson
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb falken ziex, 215/35/r18 zo uit mijn hoofd. Ik vind de grip bij droog weer goed en bij nat weer zou het beter kunnen denk ik. Ik vind ze alleen extreem snel slijten. Ik kan nog niet echt goed vergelijken, aangezien dit mijn eerste setje banden is dus dit is meer op het gevoel. Misschien presteren ze juist heel goed tegenover een dunlop.
Voor de rest erg mooie mini:) Heb btw ook mijn r95 geplastidipt in het zwart, zit er nu 3/4 maandjes op ongeveer. Was wel lekker spul om mee te werken, erg makkelijk!
Voor de rest erg mooie mini:) Heb btw ook mijn r95 geplastidipt in het zwart, zit er nu 3/4 maandjes op ongeveer. Was wel lekker spul om mee te werken, erg makkelijk!
Onze sponsors