TomTom's Roadster S (pag.9 nieuwe mods)
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
WOW! Wat strak seg!
... Ik wil graag iets aan de interieurpanelen of colour line veranderen, maar had geen idee hoe of wat juist, maar nu ik dit hier zie
Ik kan niet wachten op de zelfgeschoten foto's

Ik kan niet wachten op de zelfgeschoten foto's

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
En nogmaals me complimenten. Ik heb alleen het op het dashboard alac. en dat vind ik al mooi. Dus laats staan hoe die bekleding van jou er in het echt uit ziet een van de mooste upgrades die ik tot nu toe heb gezien

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ik heb ook niet over jou maar als ik vanavond zo lees zijn er een hoop mensen die een hoop spullen besteld hebben en die eerdaags aan het werk gaan.speedy schreef:het is januari heCasper schreef:Waauw dat ziet er gelikt uit zeg kan me voorstellen dat je hier blij van word![]()
Februari is zeker mod maand zie de ene na de andere mooie upgrade op het forum
En nogmaals me complimenten. Ik heb alleen het op het dashboard alac. en dat vind ik al mooi. Dus laats staan hoe die bekleding van jou er in het echt uit ziet een van de mooste upgrades die ik tot nu toe heb gezien

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors