Ben benieuwd naar die resultaten dan :-)
Casper schreef:Erg fraai geworden vanmiddag weer wat spulletjes gekocht. Ga na de eerste poging van de week nog eens een poging wagen.
:icon_top:
Casper schreef:Erg fraai geworden vanmiddag weer wat spulletjes gekocht. Ga na de eerste poging van de week nog eens een poging wagen.
:icon_top:
Ik had eigenlijk niets meer was door mijn spullen heen behalve wat ik voor de DAP heb dus had wat besteld vandaag binnen gekomen was eigenlijk voor op de hand gebruiken maar lees net op de verpakking dat het mooiste resultaat is met de hand opbrengen en met een DAP uitpoetsen dus ben bang dat ik toch weer aan de slag gaNix schreef:Ja, die spulletjes zijn erg verslavend ..... vorige week ook alweer wat gehaald waaronder de Natty's Paste Wax Red.
Ben benieuwd naar die resultaten dan :-)
Nix schreef:ok, dat wist ik nog niet.
Volgens mij bij de 2e hit, had ik ook wat meer druk uitgeoefend en toen schoot de pad los nadat ik weer m iets schuin hield.
Weet niet of dat door verkeerd gebruik is of dat de pad niet zo stevig/goed is.
mushrop schreef:Die stabi stangetjes uit je linkje zijn voor de voorkant, dus daar heb je aan de achterkant niet zoveel aan. Mss dat je achterstabi bonkt. Vaak zijn het de rubbers die dan vervangen moeten worden. Wat ook kan, als je extreem laag staat, is dat de veer zelf los ligt en dus bonkt. Soms helpt het door 'm net even ietsie op te schroeven zodat er dan wat meer druk op de veer staat.
Nix schreef:Oude schroefset achter maar ff weer terug gemonteerd, en geen gebonk meer
Lijkt ook wel of het zelfs beter rijdt dan met de KW's![]()
Met de verlagingsveren op de oude dempers was ie 3cm verlaagd en met de KW was ie 4cm lager.
Voorlopige conclusies: of toch door het ontbrekende busje in de rubbers of de KW schroefset is niet (helemaal) goed of doordat ie 1cm extra lager stond, dat er zaken gingen aanlopen?
Eerst maar ff andere/nieuwe busjes zien te vinden, dan kunnen we het 1 voor 1 gaan uitsluiten. Helaas nog niets gehoord van de KW leverancier en bij de dealer kon ik alleen de complete topmount kopen en geen losse busjes (dacht koop die los en boor ze 1mm op zodat ze 11mm zijn)
Nog even verder met klooien dus .........