dit is gewoon helemaal te gek twee van die dikke mini's op de oprit

Thanks Koos, banden om mee te knallen als een malle dus. Ik zeg; helemaal goedkoosie schreef:kijk die Peter smilen dan!GPM schreef:Daar zijn ze dan![]()
ben de komende twee weken helaas niet in staat om betere te maken, daarna even een goedeshoot
(zal ik ook zeker doen met zo een wagenpark!!!!)
![]()
om nog even terug te komen op het banden verhaal
de Potenza's heb ik ook gehad zijn opzich lekkere banden om mee te scheuren, en de velgrandbeschermer is ook super
enige nadeel is de prijs (wat zijn die dingen duuuuuur) en ik vond ze in vergelijking met non runflat heel erg ruisen
veel herrie van de banden tijdens snelweg ritjes en ook erg stug ieder steentje en randje voel je.
reden voor mij om er vanaf te stappen, En ja 18inch non-runflat merk je, rijd een stuk comfortabeler( vind ik)
Groeten Koosie!
frankie schreef:Goeie foto man, zo zie je pas echt goed dat de II toch echt wel een stukkie groter is.GPM schreef:Daar zijn ze dan![]()
ben de komende twee weken helaas niet in staat om betere te maken, daarna even een goedeshoot
Oh, en je haar zit prima!
En dan kom je niet ff langs wippen in het hoge noorden..GPM schreef:De MINI aan het spelen in het Hoge Noorden, heerlijk weer en lege wegen.....![]()
Onze sponsors