Ja, dat worden m'n winterwielen. Winterbanden zitten er al omheen. Misschien alleen nog eens een keer laten opknappen en wellicht een andere kleur coaten, maar daar ben ik nog niet over uit.
Heel mooi zo 8-)
waarom gelijk uit laten lijnen?
Vaak wil je toch wel iets lager of staat die niet helemaal recht of juist iets hoger en dan moet je weer uitlijnen
nou als een auto uitgelijnd is dan is het natuurlijk beter om niets meer aan je instellingen te veranderen maar je kan wel een halve cm vehogen of verlagen zonder uit te lijnen maar beter van niet.
Uitlijnen, da's weer zo'n ding. Ik doe het nooit, ook niet na montage van een schroefset. Heb het twee keer laten controleren en beide keren stond alles prima. Als ie niet trekt aan het stuur, je auto gewoon rechtdoor gaat bij het remmen etc dan hoef he 'm echt niet uit te laten lijnen. Maar dat mag iedereen zelf bepalen uiteraard, ik deel alleen m'n ervaring.
Staat er super bij zo Ryan! Mooie bak. Geen fan van de rode details though, maar dat ben ik.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *