
Wat bedoel je hier precies mee?boris_brznjef schreef: Zelfde taal barrière?
Wat bedoel je hier precies mee?boris_brznjef schreef: Zelfde taal barrière?
Ooh zo, duidelijk nu!boris_brznjef schreef: Yakkoox wil/kan niet naar GB voor de Engelse taal barrière.Misschien die problemen ook met Klaas over de nokkenas gehad?
Yakkoox schreef:Heb zonet contact opgenomen met Klaas en met BR.
Klaas beweerd dat de standaard JCW injectoren voldoene benzine kunnen leveren tot vermogens van +-250pk![]()
Ben nog aan het afwachten op de reactie van BR, maar waarschijnlijk ga ik volgende week even langs bij BR voor alles te laten aanpassen.
Had voor dat ik naar Beek ging ook even contact gehad met BR en zij beweren dat ik een Forge intercooler moet plaatsen om mijn vermogen te kunnen behouden.
Ik dacht dat de GP intercooler momenteel wel goed genoeg was?
In de toekomst komt er nog een GRS motorsport intercooler/chargecooler op, maar momenteel is mijn spaarvarkentje leeg..
Ik heb geen last van uitvallen gehad nog rauw lopen wel hobbelen en bokken en hoger toerentalYakkoox schreef:Klaas had me inderdaad gewaarschuwd voor beroerder stagionair lopen, maar over slecht of bijna niet starten had hij me niets verteld...
Maar dan weet ik het alvast nu, bedankt voor je reactie Brightness
Heb je Klaas al eens gevraagd wat er gebeurd met het nevelpatroon van een injector wanneer hij hoger dan 100% van zn duty-cycle (capaciteit) gaat draaien? Ja, dan kan ie vast nog wel de benzine leveren om een mooie AFR te produceren ,maar de foutgevoeligheid is des te groter, en de kans dat er dan iets drastisch fout loopt in je blok als er hoog in de toeren ineens iets te weinig brandstof is vanwege een problematisch nevelpatroon en je zuiger plof zegt. Een 380 cc JCW injector is gemaakt voor maximaal 220-230 pk te draaien, en dan is het bij 230 VER op. Just my 2 centsfranklyn85 schreef:Yakkoox schreef:Heb zonet contact opgenomen met Klaas en met BR.
Klaas beweerd dat de standaard JCW injectoren voldoene benzine kunnen leveren tot vermogens van +-250pk![]()
Ben nog aan het afwachten op de reactie van BR, maar waarschijnlijk ga ik volgende week even langs bij BR voor alles te laten aanpassen.
Had voor dat ik naar Beek ging ook even contact gehad met BR en zij beweren dat ik een Forge intercooler moet plaatsen om mijn vermogen te kunnen behouden.
Ik dacht dat de GP intercooler momenteel wel goed genoeg was?
In de toekomst komt er nog een GRS motorsport intercooler/chargecooler op, maar momenteel is mijn spaarvarkentje leeg..
En hier heeft klaas gelijk want ik heb 270pk gereden met 380inj 40.000kilometers
Klopt maar dit gaat groot en deels op als je ook de toerengrens verlegt ik heb mijn GP altijd netjes op de 7000rpm af laten stellen en dan heb je dat niet (heb ik me laten voorlichten) en ik heb er ook na de 2de keer afstellen 40k mee gereden en heerlijk ook maar dat zeg ik zoveel manieren en meningen toch davy..Daveke-Orranje schreef:Heb je Klaas al eens gevraagd wat er gebeurd met het nevelpatroon van een injector wanneer hij hoger dan 100% van zn duty-cycle (capaciteit) gaat draaien? Ja, dan kan ie vast nog wel de benzine leveren om een mooie AFR te produceren ,maar de foutgevoeligheid is des te groter, en de kans dat er dan iets drastisch fout loopt in je blok als er hoog in de toeren ineens iets te weinig brandstof is vanwege een problematisch nevelpatroon en je zuiger plof zegt. Een 380 cc JCW injector is gemaakt voor maximaal 220-230 pk te draaien, en dan is het bij 230 VER op. Just my 2 centsfranklyn85 schreef:Yakkoox schreef:Heb zonet contact opgenomen met Klaas en met BR.
Klaas beweerd dat de standaard JCW injectoren voldoene benzine kunnen leveren tot vermogens van +-250pk![]()
Ben nog aan het afwachten op de reactie van BR, maar waarschijnlijk ga ik volgende week even langs bij BR voor alles te laten aanpassen.
Had voor dat ik naar Beek ging ook even contact gehad met BR en zij beweren dat ik een Forge intercooler moet plaatsen om mijn vermogen te kunnen behouden.
Ik dacht dat de GP intercooler momenteel wel goed genoeg was?
In de toekomst komt er nog een GRS motorsport intercooler/chargecooler op, maar momenteel is mijn spaarvarkentje leeg..
En hier heeft klaas gelijk want ik heb 270pk gereden met 380inj 40.000kilometers
Onze sponsors