Works uitlaat valt tegen tov de milltek.. die is ff dikker qua sound..
De checkmate is ingeruild en krijgt de works uitlaat eronder.
In het echt is ie nog veel mooier! Rood is lastig te fotograferen. .
En idd veel dikker zal je ze niet tegen komen.. voor mij is dit de uber mini..
Frank's R53 jcw nu een R55 SD Hampton geworden
- Lee R53
- Enthousiast
Bericht
Re: Checkmate S is Works geworden!!
Gefeliciteerd met je aankoop! Echt een plaatje, zo had ik de mijne het liefst ook gewild!
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
- Locatie: omg. Utrecht
Bericht
Re: Checkmate S is Works geworden!!
Ziet er goed uit zeg! Gefeliciteerd en veel plezier ervan! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Checkmate S is Works geworden!!
gefeliciteerd man!!
en het klopt wel, works klinkt wat ingetogener dan de milltek!
misschien toch een milltek eronder?:D
en het klopt wel, works klinkt wat ingetogener dan de milltek!
misschien toch een milltek eronder?:D
- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Checkmate S is Works geworden!!
Ik ruil ook mijn uitlaat om.. checkmate heeft een milktek van 1 maand oud eronder... die komt onder de works
Iemand mij vertellen wat de technische verschillen zijn van een works?
Iemand mij vertellen wat de technische verschillen zijn van een works?
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Checkmate S is Works geworden!!
goede keus!
que technische aspecten kan ik je niet verder helpen!
que technische aspecten kan ik je niet verder helpen!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Milltek heeft geen knik net voor de splitsing
Milltek heeft de einddempers los van de middenpijp waar John Cooper Works enkel de middenpijp in twee delen heeft
Milltek heeft kleinere einddempers waardoor het geluid veel donkerder is
Milltek heeft een iets lagere tegendruk
Re: Checkmate S is Works geworden!!
Milltek heeft een bredere buisdiameterminimblik schreef:Ik ruil ook mijn uitlaat om.. checkmate heeft een milktek van 1 maand oud eronder... die komt onder de works
Iemand mij vertellen wat de technische verschillen zijn van een works?
Milltek heeft geen knik net voor de splitsing
Milltek heeft de einddempers los van de middenpijp waar John Cooper Works enkel de middenpijp in twee delen heeft
Milltek heeft kleinere einddempers waardoor het geluid veel donkerder is
Milltek heeft een iets lagere tegendruk
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Checkmate S is Works geworden!!
ja milltek zit er maandag al onder..
was ook benieuwd naar de verschillen van een works tov een standaard S
was ook benieuwd naar de verschillen van een works tov een standaard S
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Checkmate S is Works geworden!!
ja weet ik wel, zei het ook alleen maar! 
sinds ik de milltek heb draai ik haast geen muziek meer!

sinds ik de milltek heb draai ik haast geen muziek meer!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
- Compressor heeft een coating op de schoepen om extra druk aan te kunnen en een 11% reductiepulley voor iets meer druk te draaien
- Bougies zijn koudegraad 7 ipv 6 om de iets hogere temperatuur in de cilinder aan te kunnen
- Cilinderkop heeft grotere uitlaatpoorten
- Injectoren zijn 380 ipv 330 cc
- ECU heeft geoptimaliseerde software om alle delen beter samen te laten werken met elkaar
Uitlaat is een meer vrij flowend systeem dan de 3-demper-S-uitlaat
Re: Checkmate S is Works geworden!!
- Luchtfilter is een hybride systeem met elektronische vacuumgestuurde klep die bij 4500 toeren opent voor extra luchttoevoerminimblik schreef:ja milltek zit er maandag al onder..
was ook benieuwd naar de verschillen van een works tov een standaard S
- Compressor heeft een coating op de schoepen om extra druk aan te kunnen en een 11% reductiepulley voor iets meer druk te draaien
- Bougies zijn koudegraad 7 ipv 6 om de iets hogere temperatuur in de cilinder aan te kunnen
- Cilinderkop heeft grotere uitlaatpoorten
- Injectoren zijn 380 ipv 330 cc
- ECU heeft geoptimaliseerde software om alle delen beter samen te laten werken met elkaar
Uitlaat is een meer vrij flowend systeem dan de 3-demper-S-uitlaat
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Checkmate S is Works geworden!!
Hele gave mini!! Je zou eventueel nog aero inserts kunnen plaatsen als je wat wil modden.
Rood is echt gaaf voor een jcw uitvoering
Veel plezier met deze prachtige mini !!
Rood is echt gaaf voor een jcw uitvoering

Veel plezier met deze prachtige mini !!
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roelofarendsveen
Bericht
Re: Checkmate S is Works geworden!!
Milltek rulez!
Eerste mod: parrot schermpje verplaatsten....

Eerste mod: parrot schermpje verplaatsten....

- RobbertKoppies
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Locatie: Krimpen aan den IJssel
Bericht
Re: Checkmate S is Works geworden!!
Dat is toch de Mini Works die afgelopen jaar met de Gumball 3000 heeft meegedaan? 

http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Checkmate S is Works geworden!!
Ja klopt dat is deze mini.
Parrot vind ik wel mooi zitten eigenlijk..
Wil eerst de stickers in de achterbumper vervangen voor carbon of zwart..
En ff kijken hoe die inserts zijn..
Luchtfilterklep is al buiten werking gesteld en staat nu altijd open.
Parrot vind ik wel mooi zitten eigenlijk..

Wil eerst de stickers in de achterbumper vervangen voor carbon of zwart..
En ff kijken hoe die inserts zijn..
Luchtfilterklep is al buiten werking gesteld en staat nu altijd open.