Beer -> R56S gekocht! :-)
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Beer -> schroefset in the house!
Superdik gozer, je hebt er in een korte tijd wat diks van gemaakt. Jammer dat ik je vandaag niet kon helpen maar gelukkig had je 2 topklussers er bij.
Na m'n vakantie effe biertje doen?

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Beer1970
- Nieuwsgierig
Bericht
Tevens zat er een scheur in één van de topmounts, dus die eerst vervangen.
Na de vakantie gaan we zeker effe een biertje doen!
Een R56S remmensetje staat nog op het wensenlijstje, maar we kwamen er vandaag achter dat mijn uitlaat ook niet helemaal geweldig is. De eerste Milltek die er wordt aangeboden op het forum, is van mij dus.speedy schreef:wat word de volgende mod?
rode klauwen?

Tevens zat er een scheur in één van de topmounts, dus die eerst vervangen.
Bedankt voor het compliment!marcel.no schreef:ziet er super uit!!!

Thanks man! Jammer dat je er vandaag niet bij was. Maar ja... jij wilde zo nodig op vakantie.mushrop schreef:Superdik gozer, je hebt er in een korte tijd wat diks van gemaakt. Jammer dat ik je vandaag niet kon helpen maar gelukkig had je 2 topklussers er bij.

Na de vakantie gaan we zeker effe een biertje doen!

Failure is always an option...
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat er mooi bij zo Bjorn! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zeer fraai, fijn dat het Koos en Marcel het snel hadden gefixt 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Beer1970
- Nieuwsgierig
Bericht
Na een tip van Koos, gisteren naar Wijchen gereden omdat daar op een sloop een cabrio JCW stond. Daar maar even de uitlaat meegenomen en gisteren met de usual suspects lekker aan het sleutelen geweest.
Mannen, wederom bedankt!

Mannen, wederom bedankt!

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Beer -> JCW uitlaat geplaatst!
Je bent lekker bezig zo Bjorn! Gaat goed zo ineens de laatste tijd! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beer -> JCW uitlaat geplaatst!
Zo, dat hebben na flink kluswerk toch weer keurig voor elkaar gekregen! Prachtige mod zo een JCW uitlaat
- Beer1970
- Nieuwsgierig
Bericht
Ha ha ha, tja... het was ook wel nodig hoor, want mijn uitlaat bleek redelijk gaar te zijn en al een paar punten gelast. En dit was echt een buitenkansje...Klatsie schreef:Je bent lekker bezig zo Bjorn! Gaat goed zo ineens de laatste tijd!
Wederzijds! Het was gezellig Thomas!Thomas schreef:Leuk je ontmoet te hebben! Klonk lekker toen ie eenmaal zat!

Thanks Koos! Het was enorm zweten en niet alles zat mee, maar we hebben het toch maar even geflikt. Nogmaals enorm bedankt voor je hulp!koosie schreef:Zo, dat hebben na flink kluswerk toch weer keurig voor elkaar gekregen! Prachtige mod zo een JCW uitlaat

- Beer1970
- Nieuwsgierig
Bericht 

Vandaag even een stickertje geplakt. Misschien een beetje wannebee, maar ik vind 'm leuk.
Ook even de schroefset iets omhoog gedaan, want ik kwam de straat niet meer in en mijn nieuwe Toyo's zijn al lekker ingesleten.

Vandaag even een stickertje geplakt. Misschien een beetje wannebee, maar ik vind 'm leuk.

Ook even de schroefset iets omhoog gedaan, want ik kwam de straat niet meer in en mijn nieuwe Toyo's zijn al lekker ingesleten.