R57 Cooper WORKS,Montage van de Mod. P11
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: R57 Cooper WORKS KW set gemonteerd P3
nou dan doe je dat toch ! geef alleen aan dat het ook anders kan 

- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
speedy schreef:nou dan doe je dat toch ! geef alleen aan dat het ook anders kan

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Sorry maar ik lees dit nu maar zou me behoorlijk in de zak gescheten voelen als hij een KW V3 in zijn advertentie zet en dan een V1 variant levert. Zeker voor die prijs....
Ik kwam er achter dat hij waarschijnlijk ook dacht dat het een V3 is omdat ik deze zag: viewtopic.php?f=80&t=25744
Succes ermee... je kunt ook zien dat de verkoper sinds 7 november niet meer online is geweest....
Ik kwam er achter dat hij waarschijnlijk ook dacht dat het een V3 is omdat ik deze zag: viewtopic.php?f=80&t=25744
Succes ermee... je kunt ook zien dat de verkoper sinds 7 november niet meer online is geweest....
- Mike--
- 4 op een rij!
Bericht
KW2 juist wel. Mijn ST XTA is exact gelijk aan een KW 2. Alleen geen Inox en goedkoperRobbertKoppies schreef:Dat kan bij KW V2 ook niet. Maar als ik goed kijk naar de foto die je eerder hebt geplaatst, begint het nummer geloof ik met '200'. In dat geval zou het om een KW V2 gaan.speedy schreef:als je geen demping of iets kan verstellen is het kw 1

- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Dat vind ik nou ook jammer, als je zet dat het een V3 is... en dan een V1 krijgt. Hij heeft mijn PB ook niet gelezen... Jammer is dat.
Maar goed.. de set zit eronder en ben happy met de hoogte.
louisvdd76 schreef:Sorry maar ik lees dit nu maar zou me behoorlijk in de zak gescheten voelen als hij een KW V3 in zijn advertentie zet en dan een V1 variant levert. Zeker voor die prijs....
Dat vind ik nou ook jammer, als je zet dat het een V3 is... en dan een V1 krijgt. Hij heeft mijn PB ook niet gelezen... Jammer is dat.
Maar goed.. de set zit eronder en ben happy met de hoogte.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ja Henk maar als je die link ziet die ik postte staat ook V3 dus of het is een V3 of hij is ook niet goed voorgelicht want die in de link is de set die jij nu hebt... Kijk maar wie hem gekocht heeft...
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Begrijp dat echt niet, je verschaft jezelf toch info als je zoiets koopt!? Is me nogal geen (ook optisch) verschil zeg....

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ik zit dit ff terug te lezen, maar sorry dat ik het zeg maar je bent gewoon opgelicht. Ik bedoel je koopt iets en je krijgt iets wat een derde van de waarde heeft. Ik begrijp dat je blij bent dat je auto er mooi bij staat maar ik zou dit toch never nooit pikken en minimaal een groot gedeelte van me geld terug vragen. Je weet toch met wie je zaken hebt gedaan? Ga gewoon terug en vraag je geld terug.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
Bericht
weet niet wat er betaald is maar een tweedehands kw 1 in goede staat vind ik tussen de 450 en 500 waard 

- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er achteraan gaan. Dit is toch niet normaal als iemand een KW1 set verkoopt als een KW 3...je maakt mij niet wijs dat je dat niet weet als je het verkoopt.
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag bericht gekregen van de verkoper, hij heeft de stelsleutel gevonden en brengt hem langs 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
lol.... nee heb echt niet voor een V3 set betaald... dus is goed zo.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors