Peet's Dark Silver Bullit !!
- 2Kaatjes
- Be Mini
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Re: Peet's Dark Silver Bullit !!
Ow sorry, jullie Mini ja. Ja, ziet er dik uit zo. Rooie klauwen bij de rooie veren. Mooi zo laag!
Lucky 7 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Peetje
- Leerling Mini lid
Bericht
Tijdje geleden hier. Inmiddels zijn ook de achterremmen gereviseerd en morgenvroeg gaan we voor een nieuwe APK. Tevens een Pioneer met Siri ondersteuning ingebouwd dus kan eindelijk gemakkelijk handsfree bellen.
Aangezien het weer zich niet echt leent om met de motoren naar de Eifel te gaan nemen we de Mini en gaan eind vd middag een rondje Nordschleiffe doen !!

Aangezien het weer zich niet echt leent om met de motoren naar de Eifel te gaan nemen we de Mini en gaan eind vd middag een rondje Nordschleiffe doen !!

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Cool!! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden én natuurlijk naar het filmpje! Have fun!!
Lucky 7 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Yihaaaa, wat een heerlijk dagje. Maandenlang achterstallig onderhoud bijwerken resulteerde vandaag in een glansrijke APK goedkeuring dus we kunnen er weer even tegenaan. Tevens koppelingscylinder ververst en ontlucht dus schakelen gaat nu ook een stuk lichter.
Meteen daarna otootje gewassen en klein fotoshootje gedaan om vervolgens richting Adenau te rijden en na daar overdag wat aan de Nordschleife rondgewandeld te hebben hebben we een kaartje gekocht en zijn zelf het circuit opgekropen. Met de motor durfde ik het nooit want ik vond mezelf daar te kwetsbaar maar met de Mini is het een en al yihaaaa gevoel. Hier is het otootje pas in zijn element en zelfs Peet kon haar enthousiasme niet bedwingen !!! Man, man wat was dat genieten ... vgl mij gaan we vaker terug
Paar piccies vd shoot .... hoewel het niet mag toch stiekum ook filmpje vh rondje NS gemaakt maar dat zet ik niet online ... schaam me kapot voor ons geschreeuw ...

Rotonde NS

Meteen daarna otootje gewassen en klein fotoshootje gedaan om vervolgens richting Adenau te rijden en na daar overdag wat aan de Nordschleife rondgewandeld te hebben hebben we een kaartje gekocht en zijn zelf het circuit opgekropen. Met de motor durfde ik het nooit want ik vond mezelf daar te kwetsbaar maar met de Mini is het een en al yihaaaa gevoel. Hier is het otootje pas in zijn element en zelfs Peet kon haar enthousiasme niet bedwingen !!! Man, man wat was dat genieten ... vgl mij gaan we vaker terug

Paar piccies vd shoot .... hoewel het niet mag toch stiekum ook filmpje vh rondje NS gemaakt maar dat zet ik niet online ... schaam me kapot voor ons geschreeuw ...

Rotonde NS
- Peetje
- Leerling Mini lid
Bericht
End of story hier ... vanavond gaat ie weg en kan Che op de bank gaan hangen ..

- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors