Kim z'n Cooper - Wheels
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
hahaha thnx, heb vandaag ook weer een belangrijke mod binnen gekregen. Van het weekend zal ik daar wel ff wat foto's van maken, mini is nu niet meer zo schoon
Gr Kim
Gr Kim
- Kim Cooper
- Be Mini

- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
De kerstman is de 1ste kerstdag ff langs geweest. Ik heb een setje witte zijblinkers gekregen, dus deze vandaag er gelijk maar ff op gemonteerd.

Heb ook nog een setje Xenon blue H7 lampjes gekregen, vanavond ff kijken hoe dat staat
Het lijstje wordt al wat korter en de volgende mod komt ook al inzicht -> Ipod interface. Tot mijn grote schrik kwam ik er achter dat ik al een facelift radio in de mini heb zitten
Grote volume knop met ribbels (deukjes) erin. De mini blijft je ook steeds weer verrassen
Het blijkt namelijk ook dat ik verwarmde buitenspiegels heb, nooit geweten of van de dealer gehoord
.
Gr Kim

Heb ook nog een setje Xenon blue H7 lampjes gekregen, vanavond ff kijken hoe dat staat
Het lijstje wordt al wat korter en de volgende mod komt ook al inzicht -> Ipod interface. Tot mijn grote schrik kwam ik er achter dat ik al een facelift radio in de mini heb zitten
Gr Kim
- maus105
- Bonkey
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Idd het geeft een hele andere effect, wat zo'n oranje kapje wel niet kan doen
De xenon blue light bevallen ook aardig. Ze geven een licht blauwe kleur op de normaal witte vlakken
het lijkt net echt, alleen de licht opbrengst is niet zoveel als de echte xenon.
De xenon blue light bevallen ook aardig. Ze geven een licht blauwe kleur op de normaal witte vlakken
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Ze komen van autostyle en zijn type crystal.Fred schreef:Weet je ook het merk van die lampen?
Ik zal vandaag of morgen ff een foto'tje schieten.BigD schreef:pinkers zijn niceen kan je is een foto maken in het donker van die xenon lampjes? als ze schijnen dus
![]()
Greetz BigD
Onze sponsors