MM's coopertje! - nieuwe modjes

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

12 okt 2007, 17:26

MM schreef:Niet grappug... had ik woensdag begrepen dat-ie in Oosterhout uitgeboekt was en onderweg naar de dealer, hoor ik nu dat ze m'n coopertje nog steeds in Zeebrugge hebben staan. Hij gaat pas weg als daar een vrachtwagen vol is. Ik vind 't nie leuk!!! >:(
Stel voor je COOPERtje zelf te gaan halen :mrgreen: 8) Wel klote voor je dat het zo lang duurt :s

Greetz BigD
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

17 okt 2007, 10:56

ENNNNNNNNN?????????????????????? (shakeit) :wink:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
MM
MM

17 okt 2007, 13:17

en nix... woensdag had iemand mij verteld dat ie onderweg was van oosterhout naar eindhoven, nah, half uurtje zou je zeggen, maar zelfs met alle administratieve rompslomp er bij niet meer dan 2 a 3 werkdagen. Vrijdag nog maar es gebeld: blijkt ie nog in zeebrugge te staan :'( >:(
Ik mag hopen dat ik 'm heb voor die mini-verwendag... Je zou zeggen, met zo'n kleurtje kunnen ze 'm toch niet over 't hoofd zien. Straks nog maar weer es bellen.
iDarkDesign
Transformer

17 okt 2007, 13:34

Lekker is dat, eisen dat ze hem brengen en dat je anders je geld terug wilt.

Dan staat ie binnen een uur op de stoep.

Zo heb ik dat ook gedaan toendertijd.

iDD
MM
MM

17 okt 2007, 13:39

Welnee, degene die ik eerder sprak had misschien gewoon bij de verkeerde auto gekeken, 't was aan 't eind van de dag, dan zijn mensen moe. Kan gebeuren toch?!
Ze doen hartstikke hun best daar hoor! Hij is inmiddels door naar Oosterhout (heb net gebeld), en als ze 'm in Eindhoven hebben dan is-ie met een weekje ongeveer voor mij. Ze moeten tenslotte nog wel 't kenteken aanvragen, en dat gaat nou eenmaal niet sneller dan dat de rdw dat doet.
Tuurlijk vind ik 't wel jammer, en wachten en geduld is nooit mijn sterkste kant geweest, maar de afspraak was "in oktober", dus dan moet je natuurlijk niet gaan piepen als het half oktober is. Ik bel ze helemaal plat, en heb ze er nog niet over horen mopperen, dus ik vind dat ze al heel veel geduld met me hebben. :mrgreen: :wink:

P.s.: trouwens... geld terug? wordt lastig hoor... heb nog geen cent betaald! :O
MM
MM

22 okt 2007, 17:23

Yesssssss!!! :)) :zon :))
Hij (zij?) staat bij de dealer! Vanmiddag aangekomen! Donderdag ga ik kijken, en gelijk even uitzoeken wat de beste plek is voor de iPod connector. Dan nog een week ongeveer, afhankelijk van de drukte van de werkplaats, en dan kan ik :rijden :rijden :lol: 8) :lol:
Wheeeeeeeeehoooeeeeee!

(foto's volgen donderdag ;))
speedy
NMC Legend
NMC Legend

22 okt 2007, 18:36

kicken :lol: kunnen ze niet gewoon een beetje vaart maken bij de stealer, die gasten snappen niet dat je eigenlijk niet meer kunt wachten :evil: . hopen dat die snel klaar is en dan gelijk de foto's plaatsen he?
succes en nog maar een paar nachtjes slapen......

groeten speedy
MM
MM

22 okt 2007, 19:14

Jaaa doen ze ook (vaart maken)... maar euhm... hij moet natuurlijk nog wel even op kenteken he? Anders kan je niet rijden. Technisch gezien wel natuurlijk, maar laten we dat toch maar niet doen. Dat is eigenlijk waar ik nu nog op moet wachten, maar goed, 't einde is in zicht, gaat helemaal goed komen!!!
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

22 okt 2007, 19:33

Nou gefeliciteerd man!!!! nog even en dan mag je in je nieuwe Mini stappen!!!!!!
The Member Formely Known As KSTJA0

Afbeelding
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2007, 19:34

:))

Kenteken is volgens mij wel zo geregeld. Maar ja ze zullen er meerdere hebben die afgeleverd moeten worden.

Je ipod lijkt me het handigst in het opbergvakje boven het handschoenenkastje.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

22 okt 2007, 20:49

Jeej :)) Congrats :wink: Nou snel snel foto's maken he :mrgreen:

ennuh je Mini is een ZIJ he :wink:

Greetz BigD
MM
MM

25 okt 2007, 14:17

Foto's, foto's! Ik ben vanmorgen bij m'n coopertje op kraamvisite geweest! Hopelijk maandag :rijden, wordt krap, maar ze proberen 't. Anders wordt 't donderdag....

voorkant:
Afbeelding

achterkant:
Afbeelding

binnenkant:
Afbeelding

:)) :hoera :))
coendek
Stoepsleutelaar

25 okt 2007, 14:29

8) 8) 8) 8) leuk bakkie :D :D :D

Cheers

Coen
speedy
NMC Legend
NMC Legend

25 okt 2007, 15:02

ziet er strak uit 8)
Kees en Annet
Racende reporter

25 okt 2007, 15:03

ziet er goed uit rood leer van binnen, en ook hier gaat het 2e handschoenenkastje open zoals het hoort.

veel plezier ermee :rijden

Terug naar “Show your ride”