haha ja ik vond het ook al vaag! Ik heb nog niks van MINI gehoord maar verwacht deze week een telefoontje! Hij mag van mij snel weer overgespoten worden... zo'n plekje is toch wel irritant!
Vandaag contact gehad met de dealer, de reparatie van de lak en een vervang auto vallen onder de garantie. Het zou dus op korte termijn gemaakt kunnen worden! Ik blij en ga snel een afspraak maken!
@ BigD; Ja ik was er wel hoor! Was een mooi feestje!
Om jullie op de hoogte te houden en jullie niet het idee te geven dat ik van deze aardkloot verdwenen ben, wil ik jullie op deze manier even mededelen dat ik de komende 5 weken vanwege mijn werk niet in het land ben. Ik zal daarom ook niet in staat zijn dit forum te bekijken (misschien een enkele keer)! Ik dacht dat dit voor de mensen die misschien contact met mij zoeken wel fijn zou zijn om te weten.
Ik hoop jullie snel wanneer ik weer terug ben een keer op een meeting te zien!
Sow nu inmiddels alweer bijna een week thuis en ga vrijdag of zaterdag alweer bijna op vakantie (met de mini gelukkig). Ik zal de komende dagen even mijn best doen om me nog een beetje up to date te lezen maar ik zal al dat er weer een hoop is gebeurt!
Mijn bumper is opnieuw gespoten dus de schade is niet meer te zien! Ook heb ik gister mijn remklauwen gespoten (rood), ziet er gaaf uit! Foto's komen snel!
Iedereen in ieder geval een fijne vakantie toegewenst!