Hier loopt al een R56/R53 discussie, lijkt me beter die hier niet opnieuw te beginnen

Klopt ja!mso schreef:Rick, Volgensmij ben jij fan van de achterkant van je auto
ps. waar is die parkeergarage ergens..?
Altijd met statief, ik fotografeer het liefst met de iso zo laag mogelijk en voor dit soort foto's heb ik de diafragma hoog staan, betekent dat de sluitertijd zo'n 10 seconde bedraagd. Niet echt uit de hand te doen dus!jbcola schreef:Vet!!
Foto's getrokken op statief of met de vrije hand??
Lijkt me een heel goed idee!Mitchell schreef: Misschien een keer een photoshoot met meerdere mini's in die parkeer garage![]()
Dat dacht ik al.ricktolboom schreef:Dankjullie wel allemaal voor de goeie reacties !![]()
Altijd met statief, ik fotografeer het liefst met de iso zo laag mogelijk en voor dit soort foto's heb ik de diafragma hoog staan, betekent dat de sluitertijd zo'n 10 seconde bedraagd. Niet echt uit de hand te doen dus!jbcola schreef:Vet!!
Foto's getrokken op statief of met de vrije hand??![]()
new mini schreef: Trouwens niet alleen de foto,s hoor ook de Mini![]()
![]()
haha laat maar een keer weten dan...!!!ricktolboom schreef: Lijkt me een heel goed idee!
Ze hebben een veelste grote parkeergarage gebouwd dus op -2 is het altijd rustig, gister stond er ook 1 auto zoals je ziet. Inderdaad goeie Mini-meet/fotoshoot plek![]()
Onze sponsors