@Naatje
Balen...... ja fatsoen is er niet meer. Succes ermee.... en dat dat Diesel/Ratel probleem ook maar meteen opgelost wordt.
Naatje's ride back to basic, bijna klaar voor inruil....
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Pfffffffff balen zeg
wat een ongelikte beren zijn er toch!
Hopelijk is tie straks weer helemaal strak, suc6 met de schade meid.
Ga je gezellie mee servies schilderen, beuren wij je wel op!
En dat JIJ
nog niet bij Floris verzekerd bent hihi, snel regelen meid, echt top geregeld daar!
O jah, gewoon ff je dealer vragen of hun nog iets willen doen met je eigen risico, wellicht net als bij Renova en de dealer van Maarten nemen ze de helft op zich.

En dat JIJ

O jah, gewoon ff je dealer vragen of hun nog iets willen doen met je eigen risico, wellicht net als bij Renova en de dealer van Maarten nemen ze de helft op zich.

- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
@ Ida, ja leuk!!! ik heb vrij genomen die vrijdag dus ga gezellig mee schilderen, zal me gelijk opgeven, leuk!! en tja de auto staat op de verzekeringspolis van mijn vader via zijn zaak vandaar, anders was ik allang naar Floris gegaan maar ik denk dat ik nu ff met paps ga praten
en met Floris
thnx voor de reacties allemaal, wel ff flink balen maar ja, er zijn ergere dingen....Blont-007 schreef:Pfffffffff balen zegwat een ongelikte beren zijn er toch!
En dat JIJnog niet bij Floris verzekerd bent hihi, snel regelen meid, echt top geregeld daar!
@ Ida, ja leuk!!! ik heb vrij genomen die vrijdag dus ga gezellig mee schilderen, zal me gelijk opgeven, leuk!! en tja de auto staat op de verzekeringspolis van mijn vader via zijn zaak vandaar, anders was ik allang naar Floris gegaan maar ik denk dat ik nu ff met paps ga praten

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat een K..zooi is dat zeg ..
Natuurlijk geen briefje , dat zul je altijd zien ..
Balen voor je !!
Succes met de afhandeling en hopen dat er straks niet meer van te zien is ..
Natuurlijk geen briefje , dat zul je altijd zien ..
Balen voor je !!
Succes met de afhandeling en hopen dat er straks niet meer van te zien is ..
-
Ri
Bericht
Dat is zwaar k...e zeg.
Een briefje is zo'n kleine moeite, maar sommige denken alleen maar aan zichzelf.
Waarschijnlijk iemand die terug zou vallen in de no-claim.
Je hebt er ook nog van die schapen (tussen de 80 en de schijndood) bij die het niet eens in de gaten hebben.
Heb ik wel eens life zien gebeuren. Ze moest overtuigd worden door 3 personen dat ze tegen aan andere auto was aangereden.
Succes met de afhandeling van de schade!
Een briefje is zo'n kleine moeite, maar sommige denken alleen maar aan zichzelf.
Waarschijnlijk iemand die terug zou vallen in de no-claim.
Je hebt er ook nog van die schapen (tussen de 80 en de schijndood) bij die het niet eens in de gaten hebben.
Heb ik wel eens life zien gebeuren. Ze moest overtuigd worden door 3 personen dat ze tegen aan andere auto was aangereden.
Succes met de afhandeling van de schade!
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
is blijkbaar genomen tussen Breda en Calais want de rest heb ik gereden....
haha driver Naatje met Floris achter het stuurBlont-007 schreef:

zeker leuk dat ik je heb leren kennen dit weekend, het was super!! enne volgende keer geen gympen aantrekken he als we gaan stappenTirex schreef:blij je te leren kennen, want je bent een toffe griet Naatje..
met ne hele zware voet op de autobaan.
Gr.Mario

Onze sponsors