Jawel, maar dark silver is ook redelijk donker, dus je zou zeggen dat je daar ook veel glans uit kunt krijgen. Die ene foto glimt ie inderdaad wel, maar dat zou elke foto moeten doen
Ik pak een willekeurige foto eruit:
Bijna geen reflectie te zien. Maar gelukkig zag ik het afgelopen weekend ook al bij de foto's van tirex zijn gepolijste wagen. Het glimt wel, maar niet zo erg als een andere kleur.
Vorige week een auto gedaan met zelfde stappen als mijn Mini, maar de reflectie is daar zo veel meer. Tuurlijk komt het door ook door de zwarte kleur, maar dan nog...
mijn ride gaat vandaag onder narcose
hij staat bij carinside (nijverdal) voor een audio upgrade ik mag hem om 20.30 weer ophalen , ik ben zeer benieuwd naar het geluid.
Hahah is zeer relax een Mini met Subje en wat versterkte speakers klinkt super. Het probleem alleen is dat je alleen maar langer rond wilt rijden. Soms reed ik wel een uren rond alleen maar beetje muziek luisteren
Nieuwe radio incl. carkit, hertz compo set, hertz 10" sub en een versterker 4 kanaals van audison.
HET KLINKT SUPER!!!!! wat een power en super zuiver geluid de radio connect gelijk met mijn htc touch cruise bij instappen en het telefoonboek synchroniseerd gelijk, het geluid met bellen is ook super zuiver en mensen verstaan mij goed, batterij status en ontvangst sterkte is te zien op de radio, ben er ZEEEEEEER tevreden mee!
Verlichting (daarom voor deze radio gekozen past erg mooi).