Tommy's PW Cooper D
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ach ja, het stoort me niet meer, het is dan ook eigenlijk bijna niet merkbaar, nog een geluk!
Met dit droge weer blijft hij ook proper, enkel wat vorst 's ochtends, maar dat smelt weg en loopt er mooi af, zonder echt vlekken te maken.
Met dit droge weer blijft hij ook proper, enkel wat vorst 's ochtends, maar dat smelt weg en loopt er mooi af, zonder echt vlekken te maken.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Haha, ze zijn idd nogal ambetant, vooral daar rond het midden, waar je met niks tussen kunt :-)m4TTi schreef:die flame spokes blijven toch superalleen wat moeilijker proper te krijgen
- m4TTi
- Be Mini
Bericht
heb nochtans een goed hulpmiddel, bijgekregen bij een velgenpoetscrossbytje schreef:Haha, ze zijn idd nogal ambetant, vooral daar rond het midden, waar je met niks tussen kunt :-)m4TTi schreef:die flame spokes blijven toch superalleen wat moeilijker proper te krijgen

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Het was ondertussen al 8.40 ook, ik denk dat ze al gestrooid hadden.
De parking op het werk was een ijspiste, platgereden en aangevroren sneeuw. Was heel gevaarlijk!
De parking op het werk was een ijspiste, platgereden en aangevroren sneeuw. Was heel gevaarlijk!
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Gisteren een nieuwe voorruit geinstalleerd door steenslag.
Metteen eens een offerte laten maken voor het verwijderen van de steenslag uit de bumper en motorkap, zitten enkele diepe putjes in waar de lak volledig weg is (het grijs onder de lak is zichtbaar).
komt op € 1275 zonder btw
kvind het precies wat veel, voor iets wat er binnen het jaar opnieuw op zit...
Metteen eens een offerte laten maken voor het verwijderen van de steenslag uit de bumper en motorkap, zitten enkele diepe putjes in waar de lak volledig weg is (het grijs onder de lak is zichtbaar).
komt op € 1275 zonder btw

kvind het precies wat veel, voor iets wat er binnen het jaar opnieuw op zit...
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Dit is heel wat slechter nieuws.
Ben ik net de wagen gaan wassen (gaan afspuiten in zo'n washbox) om em dan daarna netjes met de hand af te werken. Zo ver ben ik niet geraakt, op de weg naar huis (200 meter!) rijdt er iemand tegen mijn zij.
Ik rijd dus op de voorrangsweg en moet linksaf, steek mooi mijn richtingaanwijzer uit en sla af. De jongen die daar staat te wachten om uit te rijden had mij blijkbaar niet gezien en vertrekt ook, recht in mijn deur en zijflank.
De mini is er lelijk aan toe, de wagen van die andere jongen, een landrover uit '86 met van die bullbars heeft weinig schade. Alles was dan ook maar aan heel lage snelheid, maar wat het met mijn mini'tje gedaan heeft...
Ik ben er toch niet goed van.
Foto's...

Ben ik net de wagen gaan wassen (gaan afspuiten in zo'n washbox) om em dan daarna netjes met de hand af te werken. Zo ver ben ik niet geraakt, op de weg naar huis (200 meter!) rijdt er iemand tegen mijn zij.
Ik rijd dus op de voorrangsweg en moet linksaf, steek mooi mijn richtingaanwijzer uit en sla af. De jongen die daar staat te wachten om uit te rijden had mij blijkbaar niet gezien en vertrekt ook, recht in mijn deur en zijflank.
De mini is er lelijk aan toe, de wagen van die andere jongen, een landrover uit '86 met van die bullbars heeft weinig schade. Alles was dan ook maar aan heel lage snelheid, maar wat het met mijn mini'tje gedaan heeft...
Ik ben er toch niet goed van.
Foto's...

Onze sponsors