Xefke's Cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mar 2008, 23:36

Zou ook een fotootje in de avond maken als het donker is. Dat lijkt me ook wel een mooi gezicht :D:D
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mar 2008, 00:10

Echt vet, compleet nieuwe neus vind ik zo! Echt een goeie mod dit. Gewoon nog wat omlaag en em is af 8). Mooie pics ook 8)
Xefke
Be Mini
Be Mini

04 mar 2008, 01:05

Jurgen schreef:Deden ze moeilijk bij mijn dealer? en wat was je nu kwijt? Of moet je nog een factuur krijgen? :D

Of kan ik een andere dealer gaan opzoeken? :D

Zeg straffe :P Ik denk juist aan iets :D Jij komt zo dichtbij en je komt nog eens geen goedendag zeggen :D Schandalig ze! :D :P
Nee, ze waren heel vriendelijk en behulpzaam, ze herkenden je meteen toen ik je naam zei, maar dat zal wel in positieve zin zijn zeker >)
Heb om en bij de 86 ex btw betaald voor, lijkt veel geld, maar is héél weinig in tegenstelling tot de 700 die ik anders moest neertellen :s :mrgreen:
Enjah... kwist niet of je tijd had, waar je woont... anders had ik wel eens dag komen zeggen.

Btw, ik zat daar zo lekker te wachten in die garage, foldertjes bekijken, en die veerpootbrug die zag er verleidelijk uit hoor... :()
Eerst een maandje terug op budget komen en dan eens bekijken
Zoals al eerder gezegd wordt het tijd dat hij wat begint te zakken... volgende maand verjaardagscadeau'tje aan mezelf :mrgreen:

En een foto'tje s'avonds zal ik nog wel eens maken, wanneer het begint te schemeren denk ik wel dat 't leuk wordt...

Groeten

Xefke
Afbeelding
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

04 mar 2008, 08:25

haha, dat ze mij kennen geloof ik wel ja. Maar of de werkmannen dat als positief zien dat weet ik nog zo niet, de verkopers daarintegen, die zien mij maar al te graag komen. Dan ist pollekes en drankskes komen geven ze :D

Veerpootbrug? :P die heb ik nog nergens zien liggen hoor :D Waar lag die dan? Op de zwarte kast? Want daar lag altijd die works spoiler :D

Oh en btw ik heb altijd tijd! :D en voor mijn adres. Er bestaat zoiets als een goudengids of pm :D :P >)
Afbeelding
Xefke
Be Mini
Be Mini

04 mar 2008, 18:13

Jurgen schreef:haha, dat ze mij kennen geloof ik wel ja. Maar of de werkmannen dat als positief zien dat weet ik nog zo niet, de verkopers daarintegen, die zien mij maar al te graag komen. Dan ist pollekes en drankskes komen geven ze :D

Veerpootbrug? :P die heb ik nog nergens zien liggen hoor :D Waar lag die dan? Op de zwarte kast? Want daar lag altijd die works spoiler :D

Oh en btw ik heb altijd tijd! :D en voor mijn adres. Er bestaat zoiets als een goudengids of pm :D :P >)
Inderdaad, die works spoiler lag nog steeds op de zwarte kast, de veerpootbrug zag ik gewoon in de folder, daar was die al aantrekkelijk genoeg :mrgreen:
Al moet ik zeggen dat dat spoilertje er ook verdomd goed uit zag... maar ik zie m'n witte boog te graag vanachter m'n dakje 8)
Afbeelding
dyna18
Enthousiast
Enthousiast

05 mar 2008, 10:53

Xefke schreef:TADAAAH !!!
Ff de sportieveling gaan uithangen op 't skateparkje 8)

Afbeelding
ha ha... ff een sprongetje doen? :D
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

05 mar 2008, 13:28

dyna18 schreef:
Xefke schreef:TADAAAH !!!
Ff de sportieveling gaan uithangen op 't skateparkje 8)

Afbeelding
ha ha... ff een sprongetje doen? :D
Lol, ik wist niet dat een ramp dat kon houden :D Is toch al direct een ton aan gewicht op een klein aantal vierkante meter :D
Afbeelding
Xefke
Be Mini
Be Mini

05 mar 2008, 18:51

:lachuh
Na het beter bekijken van de foto lijkt het inderdaad dat ie erop staat... maar dat is niet zo, eigenlijk staat die gewoon achter die "table" 8)
Zelfde positie, andere hoek :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Xefke
Be Mini
Be Mini

05 mar 2008, 19:10

Jaja... het kon niet enkel bij goed nieuws blijven...

Toen ik maandag van Leuven naar huis reed met m'n werkende xenons, reed ik achter een leukerd op een moto. Die man vond 't blijkbaar leuk om allerlei stunts uit te halen zoals op 1 wiel rijden, wat slalommen etc.... Allemaal niets mis mee... maar daarbij heeft ie een steentje vol in m'n ruit geblazen... ik hoorde een harde tik (zo een die jullie allemaal al wel eens gehoord hebben :cry: ) maar zal niet meteen iets op m'n voorruit... dus dacht dat ik weeral eens wat geluk had.
Vandaag merkte ik echter een steeninslag... :?
Afbeelding
Afbeelding
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mar 2008, 19:19

Ja klote, join de club.
Ik heb er al 4 nieuwe voorruiten inzitten en tig keer een sterretje laten fixen... :?
Klote, maar herstel is meestal wel gratis.
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mar 2008, 21:03

Ben ook eigenlijk toe aan een nieuwe vooruit. Heb ook al diverse sterretjes verzameld. Nu ben ik niet vies van sterretjes, maar leuk is anders.
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mar 2008, 23:07

Vooral als ze lekker in je gezichtsveld zitten!

Ik laat mijne maandag ook fixen.. kijken wat het resultaat wordt...
Xefke
Be Mini
Be Mini

06 mar 2008, 03:13

Bij mij meteen even een nieuwe voorruit laten steken denk ik... deze is er teveel aan :|
Afbeelding
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mar 2008, 05:54

heb ook al een nieuw ruitje zitten, als het verzekerd is meteen een nieuwe laten steken :wink:
Xefke
Be Mini
Be Mini

06 mar 2008, 08:03

smetje schreef:heb ook al een nieuw ruitje zitten, als het verzekerd is meteen een nieuwe laten steken :wink:
Eindelijk iemand dat dit ook snapt... waarom liggen sukkelen met reparaties als je een nieuwe kan krijgen >)
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”