Xefke's Cooper S
- Xefke
- Be Mini
Bericht

Heb om en bij de 86 ex btw betaald voor, lijkt veel geld, maar is héél weinig in tegenstelling tot de 700 die ik anders moest neertellen
Enjah... kwist niet of je tijd had, waar je woont... anders had ik wel eens dag komen zeggen.
Btw, ik zat daar zo lekker te wachten in die garage, foldertjes bekijken, en die veerpootbrug die zag er verleidelijk uit hoor...
Eerst een maandje terug op budget komen en dan eens bekijken
Zoals al eerder gezegd wordt het tijd dat hij wat begint te zakken... volgende maand verjaardagscadeau'tje aan mezelf
En een foto'tje s'avonds zal ik nog wel eens maken, wanneer het begint te schemeren denk ik wel dat 't leuk wordt...
Groeten
Xefke
Nee, ze waren heel vriendelijk en behulpzaam, ze herkenden je meteen toen ik je naam zei, maar dat zal wel in positieve zin zijn zekerJurgen schreef:Deden ze moeilijk bij mijn dealer? en wat was je nu kwijt? Of moet je nog een factuur krijgen?
Of kan ik een andere dealer gaan opzoeken?
Zeg straffeIk denk juist aan iets
Jij komt zo dichtbij en je komt nog eens geen goedendag zeggen
Schandalig ze!
![]()

Heb om en bij de 86 ex btw betaald voor, lijkt veel geld, maar is héél weinig in tegenstelling tot de 700 die ik anders moest neertellen

Enjah... kwist niet of je tijd had, waar je woont... anders had ik wel eens dag komen zeggen.
Btw, ik zat daar zo lekker te wachten in die garage, foldertjes bekijken, en die veerpootbrug die zag er verleidelijk uit hoor...

Eerst een maandje terug op budget komen en dan eens bekijken
Zoals al eerder gezegd wordt het tijd dat hij wat begint te zakken... volgende maand verjaardagscadeau'tje aan mezelf

En een foto'tje s'avonds zal ik nog wel eens maken, wanneer het begint te schemeren denk ik wel dat 't leuk wordt...
Groeten
Xefke

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
haha, dat ze mij kennen geloof ik wel ja. Maar of de werkmannen dat als positief zien dat weet ik nog zo niet, de verkopers daarintegen, die zien mij maar al te graag komen. Dan ist pollekes en drankskes komen geven ze 
Veerpootbrug?
die heb ik nog nergens zien liggen hoor
Waar lag die dan? Op de zwarte kast? Want daar lag altijd die works spoiler 
Oh en btw ik heb altijd tijd!
en voor mijn adres. Er bestaat zoiets als een goudengids of pm

Veerpootbrug?

Oh en btw ik heb altijd tijd!

- Xefke
- Be Mini
Bericht

Al moet ik zeggen dat dat spoilertje er ook verdomd goed uit zag... maar ik zie m'n witte boog te graag vanachter m'n dakje
Inderdaad, die works spoiler lag nog steeds op de zwarte kast, de veerpootbrug zag ik gewoon in de folder, daar was die al aantrekkelijk genoegJurgen schreef:haha, dat ze mij kennen geloof ik wel ja. Maar of de werkmannen dat als positief zien dat weet ik nog zo niet, de verkopers daarintegen, die zien mij maar al te graag komen. Dan ist pollekes en drankskes komen geven ze
Veerpootbrug?die heb ik nog nergens zien liggen hoor
Waar lag die dan? Op de zwarte kast? Want daar lag altijd die works spoiler
Oh en btw ik heb altijd tijd!en voor mijn adres. Er bestaat zoiets als een goudengids of pm
![]()
![]()

Al moet ik zeggen dat dat spoilertje er ook verdomd goed uit zag... maar ik zie m'n witte boog te graag vanachter m'n dakje

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Is toch al direct een ton aan gewicht op een klein aantal vierkante meter
Lol, ik wist niet dat een ramp dat kon houdendyna18 schreef:ha ha... ff een sprongetje doen?Xefke schreef:TADAAAH !!!
Ff de sportieveling gaan uithangen op 't skateparkje

- Xefke
- Be Mini
Bericht
Jaja... het kon niet enkel bij goed nieuws blijven...
Toen ik maandag van Leuven naar huis reed met m'n werkende xenons, reed ik achter een leukerd op een moto. Die man vond 't blijkbaar leuk om allerlei stunts uit te halen zoals op 1 wiel rijden, wat slalommen etc.... Allemaal niets mis mee... maar daarbij heeft ie een steentje vol in m'n ruit geblazen... ik hoorde een harde tik (zo een die jullie allemaal al wel eens gehoord hebben
) maar zal niet meteen iets op m'n voorruit... dus dacht dat ik weeral eens wat geluk had.
Vandaag merkte ik echter een steeninslag...

Toen ik maandag van Leuven naar huis reed met m'n werkende xenons, reed ik achter een leukerd op een moto. Die man vond 't blijkbaar leuk om allerlei stunts uit te halen zoals op 1 wiel rijden, wat slalommen etc.... Allemaal niets mis mee... maar daarbij heeft ie een steentje vol in m'n ruit geblazen... ik hoorde een harde tik (zo een die jullie allemaal al wel eens gehoord hebben

Vandaag merkte ik echter een steeninslag...

Onze sponsors