Pepi's New Clubman 'S'
- William Blake
- Bijna verslaafd
- PEPI
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb de mijne besteld bij AVB Sports in Verrebroek. Een weekje na de bestelling waren ze al binnen, attesten inclusief. Goede service btw !
Bedankt voor het complimentWilliam Blake schreef:Ik zie dat je ook van België bent.. waar heb je die H&R veren gekocht? Ik had die ook eerst besteld maar mijn bandenboer had problemen met de levering en de attesten ofzo..![]()
Dan maar Eibachs besteld.. inmiddels al een maand geleden.. ben bang dat die minder gaan verlagen..
Dikke Clubman btw

Ik heb de mijne besteld bij AVB Sports in Verrebroek. Een weekje na de bestelling waren ze al binnen, attesten inclusief. Goede service btw !
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Is hij ook opnieuw uitgelijnd?
Ok bedankt!PEPI schreef:Bedankt voor het complimentWilliam Blake schreef:Ik zie dat je ook van België bent.. waar heb je die H&R veren gekocht? Ik had die ook eerst besteld maar mijn bandenboer had problemen met de levering en de attesten ofzo..![]()
Dan maar Eibachs besteld.. inmiddels al een maand geleden.. ben bang dat die minder gaan verlagen..
Dikke Clubman btw![]()
Is hij ook opnieuw uitgelijnd?
- William Blake
- Bijna verslaafd
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
hahaha.. de smaak al te pakken se..
als je ne mooie foto hebt van mijn Mini.. mag je altijd doorsturen..
Gr.Mario
PEPI schreef:Merci ! Het was een gezellige bende en heb weer een aantal leuke mensen ontmoet
(en morgen eens gaan horen voor Thailand hé)
hahaha.. de smaak al te pakken se..

als je ne mooie foto hebt van mijn Mini.. mag je altijd doorsturen..

Gr.Mario
Onze sponsors