CR R50 van MiniBeardie: fotootjes p.10
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weer een paar mooie pics Ron.
Die Scuttels zou ik zeker doen.
Ik zie dat Erna ook aan mij gedacht heeft
Grtz
Adriaan & Marchiena

Die Scuttels zou ik zeker doen.

Ik zie dat Erna ook aan mij gedacht heeft

Grtz
Adriaan & Marchiena
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Vandaag gaat ze naar de MINI-dealer in Charlotte. Misschien vindt ze nog meer leuke goodies.
Groetjes,
Ron
Jazeker. Doekies van de Chemical Guys liggen klaar.Cooperdriver schreef:Ik zie dat Erna ook aan mij gedacht heeft![]()
Vandaag gaat ze naar de MINI-dealer in Charlotte. Misschien vindt ze nog meer leuke goodies.
Groetjes,
Ron
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Erna is weer terug uit de States. Met hele volle koffers
En natuurlijk zitten daar ook de nodige MINI-spullen, goodies en shirtjes bij.

En natuurlijk zitten daar ook de nodige MINI-spullen, goodies en shirtjes bij.

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik geloof dat ik wat personen een MINI virus heb toegediend wat niet meer te stoppen (of is het shoppen
) is.
Kan geen kwaad hoor Erna en Ron, ze zeggen dat het geen schadelijke gevolgen heeft voor je in de toekomst.
In ieder geval weer een paar mooie mods en mooie shirts.

Kan geen kwaad hoor Erna en Ron, ze zeggen dat het geen schadelijke gevolgen heeft voor je in de toekomst.
In ieder geval weer een paar mooie mods en mooie shirts.

- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Hiervoor had Erna een Renault Clio. In 1999 nieuw gekocht, OZ-velgen met brede bandjes eronder en rijden maar.
In 9 jaar verder niets aan veranderd . . .
Vervolgens koop je een MINI. Voor de rest van het verhaal: blader terug naar pagina 1
Maar, deze laatste mods zijn bittere noodzaak hoor.
De ruitenwissers piepten, de cd's slingerden rond in het dashboardkastje en de antenne was wel erg lang . . .
En in Amerika zijn deze spullen echt aanzienlijk goedkoper. Filter scheelde de helft. Dus die laat je dan niet liggen.
Groetjes, Ron
Ja, je wordt nog bedanktCooperdriver schreef:Ik geloof dat ik wat personen een MINI virus heb toegediend wat niet meer te stoppen (of is het shoppen) is.
![]()

Hiervoor had Erna een Renault Clio. In 1999 nieuw gekocht, OZ-velgen met brede bandjes eronder en rijden maar.
In 9 jaar verder niets aan veranderd . . .
Vervolgens koop je een MINI. Voor de rest van het verhaal: blader terug naar pagina 1

Maar, deze laatste mods zijn bittere noodzaak hoor.
De ruitenwissers piepten, de cd's slingerden rond in het dashboardkastje en de antenne was wel erg lang . . .
En in Amerika zijn deze spullen echt aanzienlijk goedkoper. Filter scheelde de helft. Dus die laat je dan niet liggen.
Groetjes, Ron
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Vandaag het Beek-dagje extra nuttig besteed.
Eerst (eindelijk) het K&N inlegfilter geplaatst en bij Beek de bij Let's MINI bestelde Cooper S-tankdop op de Cooper gemonteerd.
Dat kon gelukkig binnen (met dank aan Klaas). Buiten was het hooguit 4 graden. Brrrrrr.
Montage viel niet mee. Maar gelukkig met de hulp van Werner en Adriaan was het klusje toch binnen het uur gepiept.

Groetjes, Ron
Eerst (eindelijk) het K&N inlegfilter geplaatst en bij Beek de bij Let's MINI bestelde Cooper S-tankdop op de Cooper gemonteerd.
Dat kon gelukkig binnen (met dank aan Klaas). Buiten was het hooguit 4 graden. Brrrrrr.
Montage viel niet mee. Maar gelukkig met de hulp van Werner en Adriaan was het klusje toch binnen het uur gepiept.

Groetjes, Ron
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors