De 2 liter SD van Peet - The End

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jul 2008, 12:25

kwiebje schreef:Dat filter ziet er idd uit dat ie aan vervanging toe is. Maar die wordt regelmatig erg zwart.
Je zult wel merken als je het vervangen hebt dat de auto met warm weer makkelijk op toeren komt :D

uuuhhhh..... Kwiebje......dit is het interieurfilter........lijkt me erg weinig met de motor te maken te hebben........ :shock: :lol: :wink:

Heb overigens beide stoelen eruit en zie dat bij de bestuurdersstoel kabels gesoldeerd zijn dus grote kans dat dat de verklaring van mijn airbaglampje is dat nog gereset dient te worden.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jul 2008, 12:39

Je airbag lampje moet dan idd even gerest worden. Ben benieuwd of de dealers dit voor jou voor een schappelijk prijsje doen ;) Normaal zijn ze daar niet zo happig op. Zelf ondervonden helaas.

Enne dat interieur filter is bij mij ook nog met een ander zwart filter vervangen. Maar de nare luchtjes zijn nu wel weg.
En dat andere filter bedoelde ik eigenlijk.

Nooit verkeerd om ze eens te vervangen :D
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jul 2008, 12:52

Nou....mbt het luchtfilter geldt hetzelfde !!!

Er zit in Stein een zaakje dat adverteert met OBD2 diagnose apparatuur voor net iets meer dan 100 euro.
Zodra ik zeker weet dat ik die goed kan gebruiken en ook de airbag ermee te resetten is koop ik zo'n ding want ik kan um ook voor andere auto's gebruiken.

Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jul 2008, 15:00

even ter vergelijk

Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jul 2008, 15:02

quattro gmbh schreef:Lol mijn luchtfilter was ongeveer even smerig, vorige maand vervangen voor een 'sport' inlegfilter 8)

Ik weet dat kamiel nog een k&n inlegfilter te koop had.....
thanks maar dat luchtfilter huis gaat er over een tijdje toch uit !!! :surrender :yeah :wink:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jul 2008, 19:14

Tis toch wat he.......kom er vandaag pas achter dat er naast startonderbreking ook een alarm op het beestje zit !!!!
Ik maar zoeken en zoeken wanneer de distributieriem vervangen moet worden, blijkt er een ketting in te zitten :yeah
Dat betekent dat ik in principe niet naar de garage hoef voor beurten dus ga ik toch maar us informeren naar dat diagnoseapparaat.

Moet nie gekker worre !!! :s :wink:

joh...en ik zie nu ook dat mijn avatar is aangepast....... ik kom klaar !
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 jul 2008, 12:23

Het handeltje met boordpc knopje is vandaag binnengekomen. Jammer genoeg kan ik de andere spullen pas vgl week halen.

Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 jul 2008, 19:01

Kon het toch niet laten en heb in een wip en een scheet de aanwijzer met boordpc knop geplaatst......vgl week weer uit elkaar voor de bekabeling..... :s :s :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 jul 2008, 09:15

Als het goed is dan neemt Kamiel vandaag de M7 CAI mee uit Hilversum dus heb ik morgen weer wat te doen.
Gisteren van vrienden een leuk kadootje gekregen omdat ik hun motoren geserviced heb.
Foto van onze classic op canvas. Daar moet de nieuwe Coop natuurlijk nog langs komen te hangen !!

Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 jul 2008, 17:11

:dansen :dansen zojuist bij AC Nederweert van Kamiel de M7 CAI in ontvangst genomen die ik morgen ga monteren.
Leuk je ontmoet te hebben Kamiel en we moeten maar us snel un Limburgmeet houden.

HIER wat piccies van onze bijna identieke carts !!

Het binnengekomen M7 spul !! :lol: :lol:

Afbeelding
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 jul 2008, 18:31

Gave foto van jullie Classic!!!
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jul 2008, 18:43

Zit dat M7 CAI er nog niet op? Je zegt wel morgen, maar ondertussen doe je het liever vandaag :mrgreen:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 jul 2008, 18:52

frankie schreef:Zit dat M7 CAI er nog niet op? Je zegt wel morgen, maar ondertussen doe je het liever vandaag :mrgreen:

ships.....jij kent me nu al......hij zit er idd al op en Peet heeft me vd oprit af moeten trekken omdat we zo naar een verjaardag gaan.........morgen even de foam erop.
Accu los en achterklep dichtgegooid ..... zal um wel moeten ontgrendelen met dat "touwtje"onder de achterbank ?

Moet jij niet bezoek ontvangen ????

Terug naar “Show your ride”