Ben benieuwd. Jij hebt toch de zwarte variant??iDarkDesign schreef:Vandaag worden als het goed is mijn nieuwe achterlichten afgeleverd. Tenzij de buren ook niet thuis zijn. Morgen avond maar eens kijken of ik tijd heb om ze te monteren.
iDD
De MINI avonturen van iDarkDesign
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Ja kloptPretty Cooper schreef:Ben benieuwd. Jij hebt toch de zwarte variant??iDarkDesign schreef:Vandaag worden als het goed is mijn nieuwe achterlichten afgeleverd. Tenzij de buren ook niet thuis zijn. Morgen avond maar eens kijken of ik tijd heb om ze te monteren.
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zal je altijd zien, spreek je met een koerier af dat ze rond 12.00 een pakketje komen afleveren. Instrueer je je huisgenoot of ze wat willen aannemen om 12.00....
kom je thuis, ligt er TOCH weer een briefje dat er niemand thuis was!! GVD!
en uiteraard kan je het alleen op werkdagen tussen 09.00 en 18.00 ophalen. Oftewel als ik aan het werk ben. Morgen maar eens bellen wat er te regelen valt anders gaat het weer terug naar Engeland
iDD
kom je thuis, ligt er TOCH weer een briefje dat er niemand thuis was!! GVD!
en uiteraard kan je het alleen op werkdagen tussen 09.00 en 18.00 ophalen. Oftewel als ik aan het werk ben. Morgen maar eens bellen wat er te regelen valt anders gaat het weer terug naar Engeland

iDD
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Ik heb dit ook eens aan de hand. Getver denk je dat je het regelt hebt.
Volgens mij moet dit lukken met een machtiging. Bij mij ging dat toen okay. Maar ja ik woon op een dorpje
Succes, iDD.
Als je ze hebt snel monteren, ze zijn super gaaaaaaaf
Denk ik 

Volgens mij moet dit lukken met een machtiging. Bij mij ging dat toen okay. Maar ja ik woon op een dorpje

Als je ze hebt snel monteren, ze zijn super gaaaaaaaf

- maus105
- Bonkey
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het depot is ergens in Sloterdijk. Dus niet echt lekker in de buurt van Hilversum, Nijkerk OF Amsterdam.
iDD.... ik ga het regelen
Haha, thanks allemaal, maar ik red het wel. En het ligt zeker niet aan mijn huisgenoten (5) Hier waren er 4 van thuis rond het tijdstip dat ik had afgesproken. Dit lag aan de bezorger. Er staat ook een streepje bij het invullen van de tijd. Was natuurlijk weer veelste laat.BigD schreef:Pfff das lekker klotefijne huisgenoot
Kan je niet iemand anders je pakketje op laten halen??? succes
Greetz BigD
Het depot is ergens in Sloterdijk. Dus niet echt lekker in de buurt van Hilversum, Nijkerk OF Amsterdam.
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
kunnen nooit eens op tijd zijn.
Greetz BigD
Ja het is ook altijd wat met die bezorg diensteniDarkDesign schreef:Haha, thanks allemaal, maar ik red het wel. En het ligt zeker niet aan mijn huisgenoten (5) Hier waren er 4 van thuis rond het tijdstip dat ik had afgesproken. Dit lag aan de bezorger. Er staat ook een streepje bij het invullen van de tijd. Was natuurlijk weer veelste laat.BigD schreef:Pfff das lekker klotefijne huisgenoot
Kan je niet iemand anders je pakketje op laten halen??? succes
Greetz BigD

Greetz BigD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
KUDOS! voor de bezorg service (GLS) Ik kon een mailtje sturen naar de klantenservice met het pakketnummer en een adres wijziging en HOP zo werd het vandaag in Hilversum op kantoor afgeleverd.
Net ff snel geplaats en dat is echt een karwei van helemaal niets. binnen 10 minuten zaten de nieuwe units er in. Als ik nu mijn fotocamera nog zou vinden zou het helemaal gaaf zijn.
Ze zien er trouwens echt heel vet uit!!
iDD
Net ff snel geplaats en dat is echt een karwei van helemaal niets. binnen 10 minuten zaten de nieuwe units er in. Als ik nu mijn fotocamera nog zou vinden zou het helemaal gaaf zijn.
Ze zien er trouwens echt heel vet uit!!
iDD
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
ja, desnoods met je mobieltje

coendek schreef:schiet eens op
ja, desnoods met je mobieltje

Onze sponsors