Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
nooit gedacht dat ik de dremel veel zou gebruiken nadat ik deze heb aangeschaft... maar dat is nu wel anders... pfff 

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
1 zit er nu redelijk
netjes op.. andere kant heb ik er bijna af gesloopt.
Dinsdag hoop onderdelen bij BMW bestellen... clipjes van de skirts / zwarte sierstrips van a-panelen etc.
nee, andersom...JunkyXL schreef:Vertel, toch niet zoooo makkelijk??
1 zit er nu redelijk

Dinsdag hoop onderdelen bij BMW bestellen... clipjes van de skirts / zwarte sierstrips van a-panelen etc.

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
(maar die passen dan ook in 1 keer, denk ik...
)
heb deze:

nee helaas, die zijn toch ook wat aan de prijs...DrAtomic schreef:Heb je de Duell panelen op de kop getikt????![]()

heb deze:

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
erg benieuwd hoe dit eruit gaat zien, lekker bezig!
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
thnx all 
ze zitten allebei er op, moet alleen afgemaakt worden dmv de sierkappen en de skirts, daarna volgen de pics.
http://www.r53.nl/sidepanel/index.php
Maar deze kappen die ik heb zijn gemaakt met een tolerantie van: doe maar wat, als het er maar op lijkt...
echt ieder ophangpunt moest gewoon bijgewerkt worden.
volgend weekend meer.
en daarna 2 juni naar Beek!

ze zitten allebei er op, moet alleen afgemaakt worden dmv de sierkappen en de skirts, daarna volgen de pics.
thnx man dat snap ik en ik had het ook verwacht, ben eraan begonnen met hulp van Berthil:Deniz schreef:Zal nooit perfect zitten als OEM. Zoals je bij mij zat is het ook niet perfect, blijft aftermarket helaas.
Succes verder dude.
http://www.r53.nl/sidepanel/index.php
Maar deze kappen die ik heb zijn gemaakt met een tolerantie van: doe maar wat, als het er maar op lijkt...

echt ieder ophangpunt moest gewoon bijgewerkt worden.
volgend weekend meer.
en daarna 2 juni naar Beek!

Onze sponsors