Berry M's Compressor Cooper...
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Berry M's Compressor Cooper...
De ombouw naar het compressor-blok (Ik wil er geen S van maken, want dan moet ik ook de scruttles/tankdop veranderen.) staat even stil omdat Roy op onderdelen wacht. Dat kwam goed uit, want ik had al een poos 't idee om de motorruimte aan te pakken. Dus vandaag ben ik in Enschede met een bus blauwe verf en blanke lak bezig geweest.

- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
hoe zit dat dan met frisse lucht naar de intercooler? of komt er wel s motorkap op
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice man..
Zal wel een s-kap opkomen neem ik aan, anders wel benieuwd naar die oplossing idd.

Zal wel een s-kap opkomen neem ik aan, anders wel benieuwd naar die oplossing idd.

- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
dan zou ik ook zeker s scuttles en s dop plaatsen en opnieuw laten keuren bij rdw dat die met dat vermogen op kenteken komt :-)
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha verrek da's waar ook jahLars Temmink schreef:Zat er al op he?speedy schreef:hoe zit dat dan met frisse lucht naar de intercooler? of komt er wel s motorkap op

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Denk jij dat een agent het verschil ziet tussen een Cooper motor en een Cooper S?
Ik laat die van mij straks herkeuren met een map die op 250 pk uitkomt.
Dat er binnen in de auto een knop zit die 400 pk loslaat hoeft oom agent niks van te weten
Ik laat die van mij straks herkeuren met een map die op 250 pk uitkomt.
Dat er binnen in de auto een knop zit die 400 pk loslaat hoeft oom agent niks van te weten
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors