

Thomas schreef:Mag er opzich wel wezen....


Moddervet apparaat dit man!


10% armer is wel veel, standaard lopen ze 12% te rijk bij vollast!! en je moet 6a7% overhouden om het veilig te houdenpeter schreef:Vandaag is Ghisbert nog wat aan de BAR software aan het tweaken geweest.
Bij rollenbankdag in november werd mijn vermoeden bevestigd dat onze cabbie vrij rijk loopt. Vandaag is het mengsel zo'n 10% armer gezet. Komt de peut tenminste niet meer onverbrand uit de uitlaat spetteren.
Blijft een bommetje! De JCW recaro's gaan er voorlopig niet komen. Vind ze te duur, te hoog en het aansluiten van de zij-airbags vormt ook een probleem.
Niet even een meting gedaan op de bank met afstelling? hij stond er toch op!peter schreef:Flappies!![]()
Vanaf ongeveer 5000rpm dook de AFR vet onder de 10. In deellast draait ie 14,7 (= lambda 1) en bij vollast moet ie rond de 12 zitten. Alles onder de 12 is zonde/onnodig. Nu draait ie zo tussen de 10,8 en 11,5 bij vollast. Rijk zat dus. Hij kan nog wel armer maar dan wordt het kritisch.
Vermogen zal er toch nog wel zijn!?
Onze sponsors