Goed dat mijn kleine DIY voor de sidemarkers je geholpen heeft. Het was toch nog een beste klus he, qua tijd.
Nu alleen nog een nacht-foto posten voor het gewenste effect.
Ik zal er wel een echte DIY van maken, maar dat heeft zeker geholpen Ossie. Mijn pa had ook nog wat tips en toen de 1ste er eenmaal opzat was ik niet meer te remmen
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
nog ff een paar plaatjes, staat lekker naar buiten met die 10mm spacers, linksachter is er zelfs al wat vel van de band af (binnenlip zit er nog op...)
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
thx!! twijfel soms wat ik nu leuker vind, modden of foto's maken/bewerken, ach ik doe gewoon beide
spacers voor zijn er alweer af wegens een trillend stuur echt geen rijden.
achter zitten nog prima maar de verhouding mist nu een beetje. Wellicht eens een setje met centreerringen op de kop tikken (bij 12mm + geloof ik).
Vorige week beurt laten uitvoeren door de dealer (Maaral Alkmaar), de oil-check was nodig maar omdat het de 1ste keer was bij deze dealer is er een "intake" gehouden (mag ook wel voor dat geld ). Geen noemenswaardige zaken gevonden dus het "uw koppeling is aan vervanging toe" is gelukkig nog geen waarheid
dus ik kan weer rustig verder met mijn mods hele leuke aangeschaft net..