Wou daarstraks mijn mistpitten al gaan kleuren... die dingen zijn muurvast, krijg ze net niet ver genoeg uitgedraaid en ben bang als ik te hard duw dat ik die fiche eraf kraak. Zal het later nog wel es proberen
Ossie schreef:@Fred: waarom moeilijk doen gewoon plakken en klaar, als je het beu bent dan haal je ze er gemakkelijk af.
Ken ik, heeft ron gehad en was af te raden. Valt niet mooi te plakken, en ik wil er ook geen subaru van maken . Is me net wat té geel . Ik wil er een gele waas in krijgen.
Haha, effect is net wat te subtiel , maar ondertussen is het effect nog minder geworden. Mistlichten laten branden icm staedtler coating werkt dus niet echt. Ze zijn ondertussen zwart geworden .
Heb wel ff moeten lachen, was echt fel geel licht toen die mistlampen brandden . Minder grappig is dat door de warmte het pigment wat verstoven is en dat de binnenkant van men mistlicht wat grauw is . Eigen domme schuld .
iemand tips om dat terug helder te maken? lamp openmaken?
Laatst gewijzigd door Fred op 06 jun 2010, 18:57, 3 keer totaal gewijzigd.
... want erg strak is het niet gelukt . Volgende keer maar spuiten, maar heb er te veel werk aan gehad om het er nu zomaar af te trekken. Het kan ook wel dienen tot ik het opnieuw doe... Het begin van de chroom-delete