auto staat er top bij man

Thanx daiel maar kan nog niet tippen aan die van jou met je schroefset (ff geduld nog)speedy schreef:wat is er nou moeilijk aan om de juiste grille te vinden?
ik zou me gewoon vol plamuren,hhahahahahahhahahaahhaahhhaha lkkr strakPepperWhite schreef:Thanx daiel maar kan nog niet tippen aan die van jou met je schroefset (ff geduld nog)speedy schreef:wat is er nou moeilijk aan om de juiste grille te vinden?
Het is een motorkap van een ONE (bovenstrip dus ook) en een aero bumper van een S .... Ga jij me maar vertellen welke combi dan past want ik heb de onderstrip hier van een S maar die pas niet op de grille van een ONE , en die onderstrip van een ONE pas weer niet op een bumper van een S
Snappie m nog ?
Ik denk dat ik ook de grille van een S moet hebben maar past dat dan weer met de bovenstrip van de ONE ?
Als ik dat nou zou weten dan is t zo gepiept
Ja ik moest toch wat proberenGreyCooperS schreef:X2mushrop schreef:sow!![]()
Je moet t maar durven, afbijt op je velgen...
en met de nodige telefoontjes naar mij heeft tie het tog netjes geflikt die lange gekPepperWhite schreef:Ja ik moest toch wat proberenGreyCooperS schreef:X2mushrop schreef:sow!![]()
Je moet t maar durven, afbijt op je velgen...er zat namelijk een blanke lak laag over t chroom waar vocht ofzo onder zat waardoor er hele lelijke plekken op kwamen ...... Na veel snuffelen op inet kwam ik iemand tegen die dit dus al gedaan had en zodoende heb ik t ook maar geprobeerd
X2mushrop schreef:dirk de polijster....
Sweeeeeet !!!PepperWhite schreef:X2mushrop schreef:dirk de polijster.................
Mods voor in mn vakantie
1.schroefset van coen zn blauwe monster ophalen en monteren met SAMlendeling
2.cooper s demper eronder met een demperloze middenpijp
Cheers
X 2P5ycH0 schreef:Sweeeeeet !!!PepperWhite schreef:X2mushrop schreef:dirk de polijster.................
Mods voor in mn vakantie
1.schroefset van coen zn blauwe monster ophalen en monteren met SAMlendeling
2.cooper s demper eronder met een demperloze middenpijp
Cheers
Onze sponsors