auto staat er top bij man
PW's.. R56..winterstylo
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het is een motorkap van een ONE (bovenstrip dus ook) en een aero bumper van een S .... Ga jij me maar vertellen welke combi dan past want ik heb de onderstrip hier van een S maar die pas niet op de grille van een ONE , en die onderstrip van een ONE pas weer niet op een bumper van een S
Snappie m nog ?
Ik denk dat ik ook de grille van een S moet hebben maar past dat dan weer met de bovenstrip van de ONE ?
Als ik dat nou zou weten dan is t zo gepiept
Thanx daiel maar kan nog niet tippen aan die van jou met je schroefset (ff geduld nog)speedy schreef:wat is er nou moeilijk aan om de juiste grille te vinden?
Het is een motorkap van een ONE (bovenstrip dus ook) en een aero bumper van een S .... Ga jij me maar vertellen welke combi dan past want ik heb de onderstrip hier van een S maar die pas niet op de grille van een ONE , en die onderstrip van een ONE pas weer niet op een bumper van een S
Snappie m nog ?
Ik denk dat ik ook de grille van een S moet hebben maar past dat dan weer met de bovenstrip van de ONE ?
- sam`spimpmini
- Be Mini

Bericht
...
ik zou me gewoon vol plamuren,hhahahahahahhahahaahhaahhhaha lkkr strakPepperWhite schreef:Thanx daiel maar kan nog niet tippen aan die van jou met je schroefset (ff geduld nog)speedy schreef:wat is er nou moeilijk aan om de juiste grille te vinden?
Snappie m nog ?
- Fabian
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Volgens mij moet je een JCW grille hebben van een Cooper JCW Aeropakket... Dan moet het lukken, dan zal de onderstrip misschien niet helemaal passen, maar die kun je wel passend maken...

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gister mn chrome lippen in de afbijt gezet ...
Moest zeggen dat ik t maar niks vond aangezien ik bang was dat ik ze zou verzieken

En na wat poetswerk

Binnenkort polijsten die hap
Moest zeggen dat ik t maar niks vond aangezien ik bang was dat ik ze zou verzieken

En na wat poetswerk

Binnenkort polijsten die hap
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
sow! 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- GreyCooperS
- Forum Junky
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
er zat namelijk een blanke lak laag over t chroom waar vocht ofzo onder zat waardoor er hele lelijke plekken op kwamen ...... Na veel snuffelen op inet kwam ik iemand tegen die dit dus al gedaan had en zodoende heb ik t ook maar geprobeerd
Ja ik moest toch wat proberenGreyCooperS schreef:X2mushrop schreef:sow!![]()
Je moet t maar durven, afbijt op je velgen...
- sam`spimpmini
- Be Mini

Bericht
spreek je snel dirk,de polijster
mooi pimpmini
nja swa bling die ding
en met de nodige telefoontjes naar mij heeft tie het tog netjes geflikt die lange gekPepperWhite schreef:Ja ik moest toch wat proberenGreyCooperS schreef:X2mushrop schreef:sow!![]()
Je moet t maar durven, afbijt op je velgen...er zat namelijk een blanke lak laag over t chroom waar vocht ofzo onder zat waardoor er hele lelijke plekken op kwamen ...... Na veel snuffelen op inet kwam ik iemand tegen die dit dus al gedaan had en zodoende heb ik t ook maar geprobeerd
spreek je snel dirk,de polijster
mooi pimpmini
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
dirk de polijster.... 
MINI Dubman '07 PureSilver

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
............. 
Mods voor in mn vakantie
1.schroefset van coen zn blauwe monster ophalen en monteren met SAMlendeling
2.cooper s demper eronder met een demperloze middenpijp
Cheers
X2mushrop schreef:dirk de polijster....
Mods voor in mn vakantie
Cheers
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sweeeeeet !!!PepperWhite schreef:X2mushrop schreef:dirk de polijster.................
Mods voor in mn vakantie
Cheers
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
X 2P5ycH0 schreef:Sweeeeeet !!!PepperWhite schreef:X2mushrop schreef:dirk de polijster.................
Mods voor in mn vakantie
Cheers
burn rubber not your soul

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors