JJJJ, Chili Red R56 *verkocht*
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: JJJJ, CR Cooper; JCW stuur
Ik vind het een van me mooiste mod's goed bezig man

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is idd wel een van de beste mods ja, was wel heel erg aan t twijfelen tussen deze en de alcantara versie.
Kon ook niet veel foto's vinden van de leren versie terwijl er genoeg zijn met de alcantara versie erop.
Foto van oa jouw stuur uit je topic heeft me over de streep getrokken om voor de lederen versie te gaan.
(en ff logisch nadenken wie er allemaal door de auto heen bonjouren en nergens op letten)
Casper schreef:Ik vind het een van me mooiste mod's goed bezig man
Is idd wel een van de beste mods ja, was wel heel erg aan t twijfelen tussen deze en de alcantara versie.
Kon ook niet veel foto's vinden van de leren versie terwijl er genoeg zijn met de alcantara versie erop.
Foto van oa jouw stuur uit je topic heeft me over de streep getrokken om voor de lederen versie te gaan.
(en ff logisch nadenken wie er allemaal door de auto heen bonjouren en nergens op letten)
- speedy
- NMC Legend
Bericht
vind je vrouw het stuur ook mooi ?
of zegt ze " zie eigenlijk geen verschil
"
of zegt ze " zie eigenlijk geen verschil

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
pff, duurde anders behoorlijk lang voor je hem had, ondanks mijn aansporingen.......Casper schreef:Ik vind het een van me mooiste mod's goed bezig man
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hee, je gaat hier nu niet de kids de schuld geven dat je "maar" een volledig leren hebt moeten kiezen heJJJJ schreef:(en ff logisch nadenken wie er allemaal door de auto heen bonjouren en nergens op letten)

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Helemaal goed gekeurd!
Hehehehe... Nee hoor
Nee, nee ze zag het verschil direct en tijdens studio sport moest er opeens een nutteloos zakje met koffiepads naar haar ouders gebracht worden...speedy schreef:vind je vrouw het stuur ook mooi ?
of zegt ze " zie eigenlijk geen verschil"

Helemaal goed gekeurd!
frankie schreef:Hee, je gaat hier nu niet de kids de schuld geven dat je "maar" een volledig leren hebt moeten kiezen he
Hehehehe... Nee hoor

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
jajaja wou hem wel heel graag maar vond hem in eerste instantie te duur. Dus gewacht tot er een voorbij kwam via MP of, en gelukkig via een goede tip van Boris gevonden. Maar heb er nog geen dag spijt van gehad.
@JJJJ volgende stap carbon inleg? dat maakt het wel af hoor

frankie schreef:pff, duurde anders behoorlijk lang voor je hem had, ondanks mijn aansporingen.......Casper schreef:Ik vind het een van me mooiste mod's goed bezig man

@JJJJ volgende stap carbon inleg? dat maakt het wel af hoor

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee geen carbon, ik heb verder helemaal niets van en met carbon.
Blijft zo, komt aardig overeen met de rest van het interieur (fluid silver? panelen) en als er iets anders in komt dan zijn het de gewone zwarte kapjes. Maar hoorde gisteren wat die moeten kosten...
Blijft zo, komt aardig overeen met de rest van het interieur (fluid silver? panelen) en als er iets anders in komt dan zijn het de gewone zwarte kapjes. Maar hoorde gisteren wat die moeten kosten...

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi stuur man!! Ben maar een beetje jaloers....

Gewoon ff zelf aan de slag met een spuitbusje verfJJJJ schreef:Nee geen carbon, ik heb verder helemaal niets van en met carbon.

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb wel plastidip liggen om eventueel de fluid silver interieurdelen rood te dippen, maar ben er nog niet over uit.
Dat zou dan de enigste aanpassing zijn denk ik…
Ik heb sowieso nog genoeg wensen die ik zou kunnen doen en wensen die er nooit komen op deze mini. Voorlopig geniet ik nog ff van deze.
Eerst ook maar eens aan de slag met de Bullits, die ga ik sowieso plastidippen.
En helaas weer naar de garage wrs, vanmorgen begon de motor weer een eigen leven te leiden, het terugzetten van de adaptiewaarden heeft 1 1/2 week geholpen.... Grrrrr
Dat zou dan de enigste aanpassing zijn denk ik…
Ik heb sowieso nog genoeg wensen die ik zou kunnen doen en wensen die er nooit komen op deze mini. Voorlopig geniet ik nog ff van deze.
Eerst ook maar eens aan de slag met de Bullits, die ga ik sowieso plastidippen.
En helaas weer naar de garage wrs, vanmorgen begon de motor weer een eigen leven te leiden, het terugzetten van de adaptiewaarden heeft 1 1/2 week geholpen.... Grrrrr
- Sven
- Volledig MINI minded!
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mocht je toch nog twijfelen over of je toch niet liever Alcantara wil....
Ik wil wel ruilen
Ik wil wel ruilen

MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Cannuccia schreef:Mocht je toch nog twijfelen over of je toch niet liever Alcantara wil....
Ik wil wel ruilen

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: JJJJ, CR Cooper; WTF!!? Rook en vuur...
Vandaag eindelijk tijd om met de dealer te bellen om een afspraak te kunnen maken voor t motorprobleem. Het terugzetten van de fabrieksinstellingen van de motor heeft even geholpen, maar is dus niet afdoende
Terwijl ik in de wacht stond vond ik toch wel dat t aardig stonk en besloot een filmpje te maken van de motor want dat stationair draaien (wat dus t probleem is) kant nooit goed zijn zo lang als de motor zo raar doet.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik was net klaar met t filmpje maken toen er met luid gesis een enorme rookwolk uit de motor spoot en mij en de Mini compleet omhulde.
T maakte zo'n lawaai dat mijn vrouw en jongste zoon naar buiten kwamen om te kijken wat er gebeurde. Ook die zagen nog de enorme rookontwikkeling!
Ik had snel de motor uitgezet om erger te voorkomen, maar toen de rook wegtrok zag ik vlammen (ongeveer 10-15cm hoog) van onder de katalysator komen!
Ik schrok me de T....S en riep vlammen waarop iedereen t op een lopen zette en ik direct naar de keuken rende om een kan met water te vullen.
Was natuurlijk zo terug (Mini stond op de oprit) en direct de vlammen geblust..
Na vele telefoontjes en uurtje wachten net de Mini uitgezwaaid, die is nu onderweg naar de dealer voor een diagnose..
Laten we hopen op gunstig bericht

Terwijl ik in de wacht stond vond ik toch wel dat t aardig stonk en besloot een filmpje te maken van de motor want dat stationair draaien (wat dus t probleem is) kant nooit goed zijn zo lang als de motor zo raar doet.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik was net klaar met t filmpje maken toen er met luid gesis een enorme rookwolk uit de motor spoot en mij en de Mini compleet omhulde.
T maakte zo'n lawaai dat mijn vrouw en jongste zoon naar buiten kwamen om te kijken wat er gebeurde. Ook die zagen nog de enorme rookontwikkeling!
Ik had snel de motor uitgezet om erger te voorkomen, maar toen de rook wegtrok zag ik vlammen (ongeveer 10-15cm hoog) van onder de katalysator komen!
Ik schrok me de T....S en riep vlammen waarop iedereen t op een lopen zette en ik direct naar de keuken rende om een kan met water te vullen.
Was natuurlijk zo terug (Mini stond op de oprit) en direct de vlammen geblust..
Na vele telefoontjes en uurtje wachten net de Mini uitgezwaaid, die is nu onderweg naar de dealer voor een diagnose..

Laten we hopen op gunstig bericht

Onze sponsors