Wordt een eclipse grey treintje naar Apeldoorn

Baseman schreef:Ja was idd jammer dat je er niet was Rob, maar zoals je zegt we gaan met zijn allen naar Mini town Apeldoorn voor Mini's in the bush, dus dat foto moment gaat er zeker komen.
Wordt een eclipse grey treintje naar Apeldoorn
Voor de F56 ben ik ze nog niet in 't zwart tegengekomen, alleen maar in kleur met print en dat vind ik niet zo fraai! Ik ga 's vragen aan de dealert of ze überhaupt wel in zwart geleverd worden.Baseman schreef:@Remco, ik heb ze tweedehands gekocht, maar nieuw bij de dealer kost deze set €123,-
[...]
Allereerst dank jullie welITSU028 schreef:Val in herhaling, maar wat een gaaf apparaat![]()
De tankdop, side scuttles en grill, heb je die laten spuiten, wrappen of folie....?
Overweeg eea maar ben er nog niet uit hoe of wat en, nog belamgrijker bij wie ik eea zou laten doen..
Helder...wil ook het liefste alles laten spuiten...was wel even bij de dealer geweest maar....oefff...serieus geld. Zwarte omslijsting is er nog niet voor een F56 en chroom laten spuiten aan de voorzijde van de auto is een klein risico ( moeilijke hechting..)Baseman schreef:Allereerst dank jullie welITSU028 schreef:Val in herhaling, maar wat een gaaf apparaat![]()
De tankdop, side scuttles en grill, heb je die laten spuiten, wrappen of folie....?
Overweeg eea maar ben er nog niet uit hoe of wat en, nog belamgrijker bij wie ik eea zou laten doen..![]()
Tankdop, scuttles en ringen van voor en achterlichten heb ik laten spuiten, ik ben niet zo van het dippen.
Grill was al zwart maar de chrome omlijsting heb ik vervangen door zwarte, deze heb ik bij de dealer gekocht, was €50,-.
Spullen laten spuiten kan bij iedere lokale spuiter waar je vertrouwen in hebt lijkt me.
Belangrijkste is de juiste kleurcode, deze kun je vinden in de deurstijl aan de bestuurderskant, daar zit een schildje gepopt met die info
Onze sponsors