Geen dank Kaj. Het was inderdaad erg gezellig gisteren.CooperS-lightningblue schreef:Ha Maaij! Wat een karretje zeg! Rijd lekker, alleen vond ik de vering een beetje "golven" (stuiteren) van voor naar achter op een recht stuk. Bochtjes met de H&R's is wel lekker zeg. Dan ligt hij behoorlijk strak op de grond. Je hebt natuurlijk ook 18 inch, dat zal vast nog wat schelen.
Nu nog een setje spoorverbreders (en wat ik van jou begreep een schroefkit?) en dan issie lekker!!
Je instaplijsten zijn echt geweldig zeg! Verlicht MINI Cooper SWil ik ook!
LED's in de onderkant van je deuren. Mooi fel wit licht wat 12.000 keer beter bij de auto past. Jammer dat ze niet als stadlichten gebruikt kunnen worden!![]()
Was erg gezellig gisterenavond. Bedankt dat ik even een stukje mocht sturen met je H&R's. Goede ervaring.
De H&R veren zijn vrij zacht vergeleken met andere veren. I.c.m 18" krijgt je dus dat stuiter effect, maar dat hebt je volgens mij met alle verlagingsveren. Het voordeel van bijvoorbeeld een KW II setje: Je kan alles instellen zoals je het zelf wilt

Spoorverbreders ga ik waarschijnlijk vandaag nog monteren.
De instaplijsten vind ik ook helemaal geweldig, ik heb alleen de factuur nog niet gekregen

De LED's aan de onderkant van de deuren maken dit mooi af. Ik zal vanavond een aantal foto's maken (als het droog blijft).
Besteldcoendek schreef: THAT's what I am talking about!!! serieus goed spul!!
Ook te bestellen bij biesheuvel motorsport...
Bel even en vraag naar HAN..
Coen

Ik zal dan ook proberen een soundclip te maken
Thanks.biermagnaat schreef:hey maaij! mooi dat je nou door kunt gassen! gefeliciteerd met je 2000 mijlpaal!
Gisteren op de terug weg lekker doorgedrukt