Blondies AB Cabbie Back to Basic
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
In that case................
Ik ben benieuwd. In combi met een striping
Je zal er ongetwijfeld weer iets moois van maken
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Dacht dat het een "haast-klus" op je vertrekdag was gewordenBlont-007 schreef:
@Pretty de lights blijven daar, er komt nog een striping op en ik wil ze in verhouding, het is gewoon wennen
omdat niemand ze daar heeft, ik vind het iig errug cool zo!

In that case................

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
wanneer komt die milltek eigelijk binnen, k begin namelijk wat ongeduldig te wordenBlont-007 schreef:Hey niet zo doen hè,wacht maar tot tie echt verlaagd is, Aerokitje erop geschroefd is en mijn Milltek erop zit.
![]()
Maaruh vakantie was toppie en zeker voor herhaling vatbaar.

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
thank you
pm me maar k ben toch nog tot 17.00u online
Blont-007 schreef:Hahaha jah ik ook, zal eens bellen strakkies

thank you
pm me maar k ben toch nog tot 17.00u online

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
wat ben ik blij als ik terug de mini mag instappen om dan "rustig" terug naar huis te rijden.
genieten van elke second, en dan thuis te komen ff in de zetel te gaan zitten, uit het raam kijken en de mini te zien staan, met die blik van rij met me, en dan snel recht springen snel iets in men mond duwen wat kauwen en er nog wat bij duwen, de sleutels nemen en snel terug de mini in
Ik werk in de IT, dus zit de hele dag achter mijn computer.Blont-007 schreef:En ondertussen aan twerk.Shadow_Breaker schreef:Blont-007 schreef:Hahaha jah ik ook, zal eens bellen strakkies![]()
thank you
pm me maar k ben toch nog tot 17.00u online![]()
wat ben ik blij als ik terug de mini mag instappen om dan "rustig" terug naar huis te rijden.
genieten van elke second, en dan thuis te komen ff in de zetel te gaan zitten, uit het raam kijken en de mini te zien staan, met die blik van rij met me, en dan snel recht springen snel iets in men mond duwen wat kauwen en er nog wat bij duwen, de sleutels nemen en snel terug de mini in

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
de mini heeft dus nog eens een verwendagje te goedBlont-007 schreef:hahah verslavend hè, en het is net of het leeft, gister ff de MINI bedankt dat ze zo haar best heeft gedaan helemaal naar Italië op en neer. Nu 4000 km's gereden, dus errug lief van d'r.

Onze sponsors