Shag's Pure Silver R53
- Sportspack Mark
- Be Mini
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks peeps!
Die armsteun was - achteraf - behoorlijk simpel! echt zo'n geval van zodra je weet hoe het moet... de eerste bij adriaan nam wel wat tijd in beslag. De tweede bij mij was in 20 min gefikst! Nu hopen dat m'n shiftlight er snel is, nog steeds geen bevestiging van verzenden gehad
Die armsteun was - achteraf - behoorlijk simpel! echt zo'n geval van zodra je weet hoe het moet... de eerste bij adriaan nam wel wat tijd in beslag. De tweede bij mij was in 20 min gefikst! Nu hopen dat m'n shiftlight er snel is, nog steeds geen bevestiging van verzenden gehad

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal ook nog wel ff duren. Mijn pakketje ligt nog in ChicagoShag schreef:Thanks peeps!

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, nog niet. Vanaaf ff doen dnek ik
I know, maar gaat eerst door heel de USA, dus duurt lang voordat ie hier is...Shag schreef:van die van jou heb ik al wel een bevestiging gehad... coño!![]()
PS heb je die kapjes al gemonteerd? echt fluitje van een cent !! klik, 2 schroeven en klaar!
Nee, nog niet. Vanaaf ff doen dnek ik

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors