Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
meestal vind ik stickers niet veel goeds doen aan een auto.. maar deze zijn wel echt TE TOF!
rest van je ride is ook tof
zoals je ergens al zei: velgen zijn niet schoon te houden.. miss dan ook maar witte remblokken nemen?
rest van je ride is ook tof

zoals je ergens al zei: velgen zijn niet schoon te houden.. miss dan ook maar witte remblokken nemen?

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jaja, stuurtjes komen eraan
Behoorlijk leuk verjaardagscadeau al zeg ik het zelf!
Kan amper wachten tot die dingen er zijn..
Maar goed de rest van de komende mods zijn ook niet misselijk..
- Aero voorbumper
- GP spoiler en achterbumperstukjes
- Tarox 6-pots schijfremmen
Geen idee of die dingen minder poeder produceren want de standaard blokken is een ramp. Je tikt de rem aan er zitten weer spikkels op je witte wielen.
@ BMX: Hier op het forum worden de stickers wel redelijk goed ontvangen, ik vind ze zelf ook onwijs gaaf en lekker staan, maar in mn kennis en vriendenkring zijn de meningen verdeeld. Anyway, ze blijven erop!

Behoorlijk leuk verjaardagscadeau al zeg ik het zelf!
Kan amper wachten tot die dingen er zijn..
Maar goed de rest van de komende mods zijn ook niet misselijk..
- Aero voorbumper
- GP spoiler en achterbumperstukjes
- Tarox 6-pots schijfremmen
Geen idee of die dingen minder poeder produceren want de standaard blokken is een ramp. Je tikt de rem aan er zitten weer spikkels op je witte wielen.
@ BMX: Hier op het forum worden de stickers wel redelijk goed ontvangen, ik vind ze zelf ook onwijs gaaf en lekker staan, maar in mn kennis en vriendenkring zijn de meningen verdeeld. Anyway, ze blijven erop!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Poll:
De toekomstige remmen komen in het geanodiseerd rood; wat zal ik gaan doen:
Optie 1: Achterste (en evt ook de voorste) remmen rood lakken, en de hele handel dus rood houden
Optie 2: Coat het hele stel nou maar gewoon blauw, dat kleurt het mooiste bij de auto
Ik ben zelf beslissingsloos in dezen; dus ik wacht gespannen af op de resultaten
De toekomstige remmen komen in het geanodiseerd rood; wat zal ik gaan doen:
Optie 1: Achterste (en evt ook de voorste) remmen rood lakken, en de hele handel dus rood houden
Optie 2: Coat het hele stel nou maar gewoon blauw, dat kleurt het mooiste bij de auto
Ik ben zelf beslissingsloos in dezen; dus ik wacht gespannen af op de resultaten

- Samsara
- Mod virus alert!
Bericht
Ik zou voor rood gaan. Is wat mij betreft (en van oudsher) DE kleur voor performance brakes. Bovendien heb je al rood in je wagen zitten (achterlichten, stickers, S logo...) Het trekt hooguit dat thema meer door naar de voorkant van de auto.
Dikke mods weer mafkees. Geldboompje bij jou nooit leeg he?!
p.s. mijn stem voor rood zit al in de poll nu.
Dikke mods weer mafkees. Geldboompje bij jou nooit leeg he?!
p.s. mijn stem voor rood zit al in de poll nu.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik zou voor Blauw gaan, en dan dezelfde kleur als je ride...weer eens wat anders en blauw op een BBK kan prima...
Rood is wel meer gebruikelijk idd, maar mss juist daarom blauw
Rood is wel meer gebruikelijk idd, maar mss juist daarom blauw

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee zonder geintjes; ik werk regelmatig voor een uitzendbureau wat extra diensten buiten mijn full-time contract en dat verdient bijzonder goed. Dat geld pomp ik eigenlijk altijd linea-recta in de Mini.
Aerobumper is btw vandaag naar de spuiter gegaan
Ik heb aandelen PokonSamsara schreef: Dikke mods weer mafkees. Geldboompje bij jou nooit leeg he?!

Nee zonder geintjes; ik werk regelmatig voor een uitzendbureau wat extra diensten buiten mijn full-time contract en dat verdient bijzonder goed. Dat geld pomp ik eigenlijk altijd linea-recta in de Mini.
Aerobumper is btw vandaag naar de spuiter gegaan

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors