Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Achterruitensproeier is er wéér mee opgehouden, en de achterruit werd onderweg niet nat genoeg om te kunnen wissen... 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
De stalling waar de auto staat is een constante 12 graden, ik denk dattie na een weekje wel ontdooid zou zijn dan... 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het gaat allemaal nog niet zo snel als ik zou willen, maar ik ben nu volop bezig met het interieur...
De plannen:
- facelift deurpanelen met zwarte sierstrips, carbon handvat, Alcantara kussentjes en chromen Cooper-S-deurgrepen
- Dynamat Extreme achterop de deurpanelen
- downtubes in Alcantara
- dashtop met JCW-shiftlight in Alcantara
- GP-tellers
- chromen teller-/ventilatieringen (de rest van de ringen in zwart)
- A-/B-/C-stijlen in Alcantara
- hemel in dezelfde plaid als de pookhoezen (ook wel bekend als hondendeken/zakdoek/onderbroek-van-Rob), klokje, licht, etc in zwart
- JCW-stuur in Alcantara, met zwarte knoppen (zonder telefoonknoppen) en airbagring
Wat fotootjes van mijn vorderingen:

Zojuist 3 meter échte Alcantara ontvangen uit Duitsland, dus daar kunnen we komende dagen eens mee aan de slag... Betere foto's van het resultaat volgen uiteraard tzt!

De plannen:
- facelift deurpanelen met zwarte sierstrips, carbon handvat, Alcantara kussentjes en chromen Cooper-S-deurgrepen
- Dynamat Extreme achterop de deurpanelen
- downtubes in Alcantara
- dashtop met JCW-shiftlight in Alcantara
- GP-tellers
- chromen teller-/ventilatieringen (de rest van de ringen in zwart)
- A-/B-/C-stijlen in Alcantara
- hemel in dezelfde plaid als de pookhoezen (ook wel bekend als hondendeken/zakdoek/onderbroek-van-Rob), klokje, licht, etc in zwart
- JCW-stuur in Alcantara, met zwarte knoppen (zonder telefoonknoppen) en airbagring
Wat fotootjes van mijn vorderingen:

Zojuist 3 meter échte Alcantara ontvangen uit Duitsland, dus daar kunnen we komende dagen eens mee aan de slag... Betere foto's van het resultaat volgen uiteraard tzt!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Wow... Lekker hoor. Mooie plannen.
Ben benieuwd naar de zakdoeken hemel. Lijkt me een vet idee!
Dynamat extreme is voor geluid demping?
Ben benieuwd naar de zakdoeken hemel. Lijkt me een vet idee!
Dynamat extreme is voor geluid demping?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jup, die plastic bakken zijn nogal klankkasten... kleine moeite om ze nu meteen te beplakken, scheelt wat banden-/weggeluid en speakers kunnen wat beter hun werk doen.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ah zo... Ja, ik geen idee of de radio werkt bij mij en met de seat delete icm playmini is t al een herrie...
Maar mochten ze er bij mij nog eens afgaan is t wel een goede tip!
Maar mochten ze er bij mij nog eens afgaan is t wel een goede tip!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb nog niks, maar tijdje terug de wijzerplaten besteld...marcel700 schreef:hehe eindelijk foto van het intereurziet er goed uit vin alleen een shiftlight van een r56 mooier heb je echte gp klokken of alleen de wijzerplaten?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors