chrome spuiten is altijd een klein beetje risico ja...
maar zolang ze het willen spuiten en de risico bij jou leggen is het goed toch?!:D
My Mini Cooper S
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- jerroo
- Be Mini
Bericht
Re: My Mini Cooper S
Plasti dip? Of is dit niet meer in !

R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ehu...wellicht begrijp ik je niet goed, maar voor een x-bedrag laten spuiten en als het spuitwerk er een maand later niet meer uit ziet...helaas pindakaas...?Cheek-O schreef:chrome spuiten is altijd een klein beetje risico ja...
maar zolang ze het willen spuiten en de risico bij jou leggen is het goed toch?!:D
F56S JCW PRO LCI
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ja mwah, ja en nee...
ik, en ik denk ieder ander hier hebben chrome delen gespoten, ik heb nog niet vernomen
van iemand dat het afbladert..?
het zit er bij mij al 2 jaar op (gril) en er is nog steeds niets afgebladerd:D
ik, en ik denk ieder ander hier hebben chrome delen gespoten, ik heb nog niet vernomen
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan ook maar ben niet vies van mooi spuitwerkjerroo schreef:Plasti dip? Of is dit niet meer in !

F56S JCW PRO LCI
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Chroom spuiten kan op zich goed, mits eerst een goede primer gebruikt wordt.
Zoals Chico al zegt, bij velen van ons blijft het gewoon goed, en daarbij, voor de paar tienen die het kost kun je ook geen bult vallen, toch?
Gewoon lekker laten spuiten is mijn advies
Zoals Chico al zegt, bij velen van ons blijft het gewoon goed, en daarbij, voor de paar tienen die het kost kun je ook geen bult vallen, toch?

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
- spuiten!
Ah...ok...dat heb ik tot op heden nog niet gehoord....gaat de keuze voor mij alweer makkelijker makenCheek-O schreef:ja mwah, ja en nee...

F56S JCW PRO LCI
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
spuiten is mooier!!
dippen is leuk, maar gewoon voor even en niet permanent!:D
dippen is leuk, maar gewoon voor even en niet permanent!:D
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb van Rob al een tip gekregen...wordt vervolgd
(Dealer is geen optie...ring voorkant en antentte/ navi kapje op dak vragen ze rond de 500,- ex btw voor..vin ik best veel geld..)
Thx voor de tip, alleen nog een GOEDE spuiter in de regio vinden....met mijn classic heb ik niet veel goede ervaringen ...allemaal zijn ze toppers tot je het werk ziet en er wat van zegt...Baseman schreef:Chroom spuiten kan op zich goed, mits eerst een goede primer gebruikt wordt.

Heb van Rob al een tip gekregen...wordt vervolgd

(Dealer is geen optie...ring voorkant en antentte/ navi kapje op dak vragen ze rond de 500,- ex btw voor..vin ik best veel geld..)
F56S JCW PRO LCI
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- Chrisovitjs
- Enthousiast
Bericht
Net ff je topic door gespit! Hele gave mini!
Vind dit een van de mooiste van t forum 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Dank je wel voor de mooie complimenten Ivo & Chris
!!
En om eerlijk te zijn, daar doen we het ook allemaal een beetje voor en dan is het mooi om te lezen dat wat je allemaal doet om de Mini ook daadwerkelijk jou Mini te laten zijn, ook bij anderen in de smaak valt

En om eerlijk te zijn, daar doen we het ook allemaal een beetje voor en dan is het mooi om te lezen dat wat je allemaal doet om de Mini ook daadwerkelijk jou Mini te laten zijn, ook bij anderen in de smaak valt

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Eindelijk binnen en meteen de eclipse grey greep eraf gehaald en deze carbon variant erop gezet
Van welke kant je hem nu ook bekijkt (onderkant niet meegerekend wijsneuzen), is er carbon te zien.
Was er dus toch nog wat te modden ..

Niet goed te zien op deze foto, maar mochten we dit jaar het zonnetje nog te zien krijgen dan zal ik wel een duidelijkere foto maken.

Van welke kant je hem nu ook bekijkt (onderkant niet meegerekend wijsneuzen), is er carbon te zien.
Was er dus toch nog wat te modden ..

Niet goed te zien op deze foto, maar mochten we dit jaar het zonnetje nog te zien krijgen dan zal ik wel een duidelijkere foto maken.

Laatst gewijzigd door Baseman op 06 okt 2015, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Das een goed idee voor Sinterklaas, ben jij toevallig (hulp) Sint ...Lars Temmink schreef:Lekker duitstere bak zeg! Nu nog even zwarte logo's erop

Onze sponsors