Hey Kerel! top bakkie blijft dit. Wel tijd voor zwarte Sjes in je sidevents en andere stadslampies!
iDD
marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thnx!!!
Als iemand nog Cooper S-sidevents over heeft, heb ik een beter idee!!!!
marss
True!!iDarkDesign schreef:Hey Kerel! top bakkie blijft dit. Wel tijd voor zwarte Sjes in je sidevents en andere stadslampies!
iDD
Thnx!!!
Als iemand nog Cooper S-sidevents over heeft, heb ik een beter idee!!!!
marss
Laatst gewijzigd door marss op 19 sep 2008, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Feels good, al die complimentjes, toch. Je PW is het waard. Echt een lekker ding.
Maar wat bedoelt Rein met andere stadlampjes?
gr, PC
Maar wat bedoelt Rein met andere stadlampjes?

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Rein bedoelt die lelijke gelige stadslichten met het lelijke glas. Dat gaat goed komen.
Een MINI blijft een "work in progress", veel zal er optisch niet veranderen, maar kleine detail verbeteringen staan nog op het lijstje. Over de grote lijnen ben ik nu in ieder geval DIK te vreden. Verder motortuning, verbetering remmen etc staan nog wel op het lijstje.
marss
Feels really good, ik ga er van blozenPretty Cooper schreef:Feels good, al die complimentjes, toch. Je PW is het waard. Echt een lekker ding.
Maar wat bedoelt Rein met andere stadlampjes?![]()
gr, PC

Rein bedoelt die lelijke gelige stadslichten met het lelijke glas. Dat gaat goed komen.
Een MINI blijft een "work in progress", veel zal er optisch niet veranderen, maar kleine detail verbeteringen staan nog op het lijstje. Over de grote lijnen ben ik nu in ieder geval DIK te vreden. Verder motortuning, verbetering remmen etc staan nog wel op het lijstje.
marss
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ MarkS: geen idee, nooit geweten dat er ook 40 mm verlagingsveren waren. Ik ging zelf altijd uit van de 30 mm.
Zojuist ff in het veren-topic van Coendek gekeken en zag idd de 40 mm staan, gezien de laagte zou het wel eens 40 mm kunnen zijn.
**schreeuwend naar Coendek**; vertel jij het ff, welke veertjes heb je me toen geleverd?
marss

**schreeuwend naar Coendek**; vertel jij het ff, welke veertjes heb je me toen geleverd?
marss
Onze sponsors