R56 John Cooper Works PW (Goodbye.. p.56)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 nov 2010, 19:58

Constante snelheid/toeren aangehouden, gezien de naald van de tellers niet 'vaag' is? :)
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 nov 2010, 20:10

:shock: Die toegift mag er och ook echt zijn!
Afbeelding
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 nov 2010, 21:47

GeoBem007 schreef:Constante snelheid/toeren aangehouden, gezien de naald van de tellers niet 'vaag' is? :)
Ja! constante snelheid, vanwege de wat langere sluitertijd hoef je de snelheid niet te variëren.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 nov 2010, 21:51

Bijna vergeten te vermelden..

Supermooie foto's Jan!

Moet'k ook es proberen ;)
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 nov 2010, 21:58

Supermooie foto's Jan 8) 8)
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 nov 2010, 17:27

Gave foto's Jan 8)

Die laatste is heel mooi.

Ga mijn statief ook maar eens achterin zetten :wink:
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 mar 2011, 22:46

Afgelopen zondag maar weer een paar foto's gemaakt :D ! Hij was weer schoon en het weer prachtig :zon !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Keerzijde is dat ik nog steeds last heb van de beroemde RATEL :evil: :evil:

In december was ik er ook al voor geweest en toen konden zij niet constateren :evil: :s ! Ik heb toen behoorlijk stampij staan maken en uiteindelijk was er uitgekomen dat ze hem een paar dagen zouden houden zodat ook zij het konden constateren.

Echter voordat ik hem hiervoor naar de garage zou brengen ging de waterpomp stuk. Deze is vervangen en omdat zij van mijn klacht wisten, hadden zij hier ook alvast naar gekeken voor de 2e keer :shock: :shock: de kettingspanner vervangen.

Het vervangen van de spanner heeft niet echt mogen helpen en zodoende is de MINI wederom enkele dagen naar de garage geweest. de welbekende dieselratel te constateren...... Je raadt het waarschijnlijk ook nu hebben zij het niet geconstateerd :evil: !!

Zo langzamerhand begin ik behoorlijk de pest in te krijgen en vraag ik me af waarom ik überhaupt nog in een MINI zou blijven rijden, ik word schijtziek van dit gezeik. Het komt erop neer dat ik er maar gewoon mee moet blijven rijden, het is niet genoeg dat ik het constateer en er al meerdere malen mij beklag over heb gedaan. Ik heb ook nogmaals mijn ongenoegen bij de verkoop geuit en zouden er op terugkomen. We zijn 2 weken verder en heb niets gehoord……. Ik geloof dat ik maar eens goed over gaan nadenken of ik nog wel MINI wil blijven rijden...

Oh ja, op dit moment heb ik geen last van de ratel, nu maar hopen dat het zo blijft.........
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mar 2011, 22:50

Flink balen dit man. Misschien kun je eens een andere dealer proberen, misschien dat die je wel willen helpen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter

27 mar 2011, 09:44

Dat van die Ratel is echt kl***.
En helemaal het feit dat de dealer er zo moeilijk over doet.

Men kent tenslotte het probleem.
Inderdaad ga je dan toch denken aan een ander merk.

Je kan ook denken,( ratel is denk ik alleen s'morgens) als de dealer aangeeft dat er niets aan de hand is,
gewoon doorrijden.
Als het dan echt uit de hand loopt kunnen ze het dan fijn oplossen.
Blijft een feit dat die ratel er niet in hoort. :cry: :cry:

Succes Jan.

Oh ja,
je zou het bijna vergeten, maar de foto's zijn weer helemaal geweldig :lol:
Laatst gewijzigd door Kees en Annet op 27 mar 2011, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mar 2011, 09:46

Vervelend om te horen dat jij ook last hebt van de vervelende ratel. Erg teleurstellend om te horen dat je een dure mini hebt aangekocht en men niet naar jou en je klachten wil luisteren.

Het blijft wel een mooie auto! Kan me heel goed voorstellen dat je wel eens over een ander merk begint na te denken na deze vervelende ervaringen.

Succes met de mini iig!
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mar 2011, 10:00

Fijne dealert is dat man...kan je niet een filmpje maken als bewijs van de ratel? Als het in rotterdam is bij die brug dan is bellen idd niet hun sterkste kant. Ik zou hun gewoon even bellen en het filmpje laten zien!
Laatst gewijzigd door mso op 27 mar 2011, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mar 2011, 10:01

@parklaneworks: welke dealer heb je? Ik woon zelf ook in de stad en ben recent geswitched naar een Mini dealer net buiten de stad, super goede ervaringen daar! Stuur anders maar even een PM :wink:
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

27 mar 2011, 10:28

Jan, wat balen zeg! Ik weet precies hoe je je voelt. Bij mij was het precies hetzelfde bij mijn dealer toen. Dat was ook de reden dat ik nu in een diesel rij en ik heb ook overwogen om over te stappen naar een ander merk maar onder deze deal kon ik gewoon niet onderuit met de clubman bij wel een fijne dealer. Ik heb nu zooooooo happy en geen gezeik meer. Ik heb echt geroepen nooit meer een S, gelukkig heeft die van Olaf nergens last van, ff afkloppen.

Succes Jan! De foto's zijn prachtig 8) 8) 8)
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

27 mar 2011, 10:56

Dat is echt echt zo frusti! Ik zou op Facebook gewoon in
de mini nl pagina het posten en kijken of ze dan reageren!
Succes Jan , dikke foto's btw. ;)
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mar 2011, 13:22

die foto's ! :-))
echt hele mooie mini 8)

wel balen van de ratel :|

Terug naar “Show your ride”