WimS R53
- WimS
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je hebt wel dikke spacers nodig met deze wielen maar ben wel met je eens dat S-spokes gewoon bij een MINI horen. Blijf het persoonlijk een superdik wiel vinden
Re: WimS R53

Je hebt wel dikke spacers nodig met deze wielen maar ben wel met je eens dat S-spokes gewoon bij een MINI horen. Blijf het persoonlijk een superdik wiel vinden
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Bjornjacobs
- Mod virus alert!
- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mhmmm klauwhamer nog niet aan gedacht
Hahahaha moet niet gekker worden , nee moet ff bijtanken en dan sla ik toe
boris_brznjef schreef:Met een klauwhamer ?Bjornjacobs schreef:What? HahaWimS schreef:
Nu eerst ff m'n vrouw bewerken
Logisch dat ze ook akkoord moet geven.weer plenty muntjes eruit helaas
Mhmmm klauwhamer nog niet aan gedacht

Hahahaha moet niet gekker worden , nee moet ff bijtanken en dan sla ik toe

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Staat er lekker bij zo 

Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Remonvdh
- Be Mini
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Ja graag, alleen vaak duur en waar? Wil eigenlijk een set waarbij het zwarte al meegespoten is...Lars Temmink schreef:Remonvdh schreef:Ik wil ook aero skirtsstaat echt dik zo!
Koop dan....?
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is voor een spuiter niet lastig hoor is volgens mij gewoon zwarte structuurverf, zou je ook nog zelf kunnen dacht ik.... 
Duur zijn ze vaak wel jah

Duur zijn ze vaak wel jah

- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben van plan om een schroefset aan te schaffen 
Nu vraag ik me alleen af wat ik het beste kan aanschaffen , ik ga niet op het circuit of zo racen (misschien is een keer de ring op)
Nu lees ik regelmatig dat mensen een set van Cobra aanschaffen (evo 1)
Is dit een goede keuze of kan ik beter kijken naar Kw 1 set of de Bilstein b14 (of is de cobra evo 1 net zo goed )

Nu vraag ik me alleen af wat ik het beste kan aanschaffen , ik ga niet op het circuit of zo racen (misschien is een keer de ring op)
Nu lees ik regelmatig dat mensen een set van Cobra aanschaffen (evo 1)
Is dit een goede keuze of kan ik beter kijken naar Kw 1 set of de Bilstein b14 (of is de cobra evo 1 net zo goed )
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Voor cobra mushrob berichtje doen
Ik zelf rij met een setje ap is wel stug maar prima setje voor een goede prijs bij Ast via de club ollie ofzo
Gr

Ik zelf rij met een setje ap is wel stug maar prima setje voor een goede prijs bij Ast via de club ollie ofzo
Gr
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback