Volgens mij extra lucht voor luchtfilter?biermagnaat schreef:strip losgelaten?
Wint his story ------------> The story continues
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanmorgen rijd ik naar m'n werk.
Staat er zo'n grasmaaier / tractor langs de kant van de weg het gras te maaien.
Ja klote dus, dus ik er zo snel mogelijk proberen voorbij te komen, en ja woor....
KNAL!
Dus ik gelijk stoppe, zodat ik de schade gelijk even kon bespreken met meneer de zwerfkeiwerper.
Maar ik zag gelukkig geen schade aan m'n deur of zijkant.
Dus ik stap in en rijd verder..., kom ik net uit m'n werk en stap ik m'n auto in, zie ik dat die steen inderdaad niet m'n lak heeft geraakt maar (alweer) m'n voorruit!
Dit wordt dus de derde!!!

Staat er zo'n grasmaaier / tractor langs de kant van de weg het gras te maaien.
Ja klote dus, dus ik er zo snel mogelijk proberen voorbij te komen, en ja woor....
KNAL!
Dus ik gelijk stoppe, zodat ik de schade gelijk even kon bespreken met meneer de zwerfkeiwerper.
Maar ik zag gelukkig geen schade aan m'n deur of zijkant.
Dus ik stap in en rijd verder..., kom ik net uit m'n werk en stap ik m'n auto in, zie ik dat die steen inderdaad niet m'n lak heeft geraakt maar (alweer) m'n voorruit!
Dit wordt dus de derde!!!

Save a tree, eat a beaver

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
En het erge eraan is dat ik al wist dat ik een steen tegen m'n auto zou krijgen voordat ik er langs reed!!
Ik heb het namelijk altijd!
(al 2x met m'n pa z'n waggie en 1x met die van me ma!)
Volgende keer draai ik gewoon en, en als het moet rijd ik 10 kilometer om!

Ik heb het namelijk altijd!
(al 2x met m'n pa z'n waggie en 1x met die van me ma!)
Volgende keer draai ik gewoon en, en als het moet rijd ik 10 kilometer om!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja, balen zeg. Hoop gedoe weer.
Succes Wint
Mss moet je volgende keer eens denken ER GEBEURD NIETS.
Makkelijk gezegd
Ik heb zelfs de postbode hier een verbod opgelegd. Geen fiets bij m'n Mini binnen een straal van 2 meter
Vanaf die tijd moppelt ie zoiets van "getikt wijf ">)
Succes Wint

Makkelijk gezegd

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was € 67,50
, maar deze ga ik dus even mooi verhalen op de man die aan het maaien was.
Het het meest klote is dat ik pas m'n binnenkant van de ruit heb schoon gemaakt!
Klopt, ik betaalde vorige maand de helft van m'n eigen risico voor een nieuwe ruit.Berthil schreef:Das weer balen, maar je bent toch wel verzekerd, tenminste t/m een eigen risico van 60 euro ofzo?
Was € 67,50

En terecht, die postbode komt er bij mij ook niet meer tussen langs met m'n fietsje, het zijn altijd andere die je spullen verzieken/kapot maken!Pretty Cooperl schreef:Makkelijk gezegdIk heb zelfs de postbode hier een verbod opgelegd. Geen fiets bij m'n Mini binnen een straal van 2 meter
![]()
Vanaf die tijd moppelt ie zoiets van "getikt wijf "
![]()

Ze hebben helaas pas vrijdag middag tijd, en om nou m'n ruit op M.U. op locatie te laten vervangen... Das ook weer zoiets he?Blont-007 schreef:Jeetje das mooi naadje zeg! Lukt het nog voor MU een nieuwe ruit erin te zetten??

Klopt, deze ruit zit er net 6 weken in!Bas schreef:Flink balen![]()
Op die ruit had je pas toch ook al een kei gehad, toen was je ruit toch net nieuw![]()
CU, gr. Bas

Het het meest klote is dat ik pas m'n binnenkant van de ruit heb schoon gemaakt!

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wint, ik heb tegen het verder barsten, doorzichtige tape aan de buitenkant geplakt. Dat hielp wel! Ik weet het ziet er niet uit, maar als ie verder gaat ben je de sjaak.
Ik heb begrepen dat je er wel mee mag rijden, want het is meestal alleen de buitenkant die barst.
MR
Ik heb begrepen dat je er wel mee mag rijden, want het is meestal alleen de buitenkant die barst.
MR
Onze sponsors