Koenv R53 PW-> wieltjes
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Je hebt nog een extra set Rota's toch? zwart maken die hap!
Net als bij Koen...doenDaveke schreef:Weet je dat jouw plannen nu mij zelfs aan het denken hebben gezet.. Wielen zwart, spiegels zwart en dak zwart wrappen. Daarna Joeymod en Coenmod voor de lampen.. Mhhhhh

Je hebt nog een extra set Rota's toch? zwart maken die hap!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ligt ook nog aan het soort banden, Falkens in 205 zijn net geen 200mm volgens mij, terwijl Yokohama op 207-208 zit... Ik schraapte met 215/40-Kumho's in snelle bochten en op grote hobbels, met 205/40-Falken's (ook nog ietsje kleiner dus) hoor ik nooit iets.Koenv schreef:Scheelt dat zo onwijs veel dan?
R95 18" staat op 205/40
WMS 17" staat op 215/40
Ik weet alleen de J waarde niet
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mocht je willen, kan ik je wel helpen
Niet "veel", maar wel ervaringKoenv schreef:Joeymod vind ik echt über alleen dat zou ik zelf echt niet durven.
Is er nog iemand binnen de club met veel ervaring hierin?

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks, kunnen we ook meteen de coenmod doen ?Floor-is schreef:Niet "veel", maar wel ervaringKoenv schreef:Joeymod vind ik echt über alleen dat zou ik zelf echt niet durven.

R53 MCS HB / Pepper White
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik doe sowieso zeker 4-5 uur over een Joeymod. Het moet wel goed gebeuren immers!
Een Coenmod kost nog meer tijd dan dat, zeker omdat het afplakken tijd kost, de verf moet drogen en je aan paar lagen wil aanleggen. Daarna moet de kit dan weer drogen: uiteindelijk ben je zomaar een uur of vijf-zes bezig
Liever niet eigenlijk, ik heb van Leo (de pa van Daveke) een andere manier geleerd om af te plakken en hoewel die ongeveer 3200x beter is, kost het ook heel wat meer tijd.Koenv schreef:Thanks, kunnen we ook meteen de coenmod doen ?Floor-is schreef:Niet "veel", maar wel ervaringKoenv schreef:Joeymod vind ik echt über alleen dat zou ik zelf echt niet durven.

Ik doe sowieso zeker 4-5 uur over een Joeymod. Het moet wel goed gebeuren immers!
Een Coenmod kost nog meer tijd dan dat, zeker omdat het afplakken tijd kost, de verf moet drogen en je aan paar lagen wil aanleggen. Daarna moet de kit dan weer drogen: uiteindelijk ben je zomaar een uur of vijf-zes bezig

Laatst gewijzigd door Floor-is op 27 nov 2011, 19:03, 2 keer totaal gewijzigd.
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Roti BLQ's zijn vet, ik vind ze wel veel dikker als ze een mooie diepe concave hebben moet ik bekennen.
Meer zelfs vrees ik.. Doe het dan ook liever in twee stappenDaveke schreef:Dagje klussen dus
Ik ga er bij mij mooi van afzien..
Kan beter een keer gaan investeren in een setje Rotiform BLQ's in het wit..

Roti BLQ's zijn vet, ik vind ze wel veel dikker als ze een mooie diepe concave hebben moet ik bekennen.

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors