Als ik zo'n auto als 'opknapproject' kon betalen, dan had ik dat huis ook al wel gekocht.BMX schreef:Dus er komt zoiets in de garage:
Ik zou 60km enkele reis gaan doen naar mijn werk, daarnaast zit ik 3-4x per maand in Den Haag en moet ik af en toe in Eindhoven zijn bijvoorbeeld. Dan gaan de kilometers echt hard, misschien is het dan verstandiger om een diesel te gaan rijden in plaats van een GP.Maar wat een juweeltjes van huizen!
Het 2e en 3e huis zijn ook echt helemaal mijn smaak. Zou toch zonde zijn als de GP ervoor uit moet om zo te mogen wonenMaar een heeeeele dikke Dubman zou het goed kunnen maken..
Het slaat in ieder geval een stuk groter gat dan je hoopt..Een huisdier is altijd net iets meer waard dan je denkt, sterkte!
Ik kan me zo voorstellen, hoe dichter bij 020, hoe duurder de huizen.....boris_brznjef schreef:Mooie huizen maar waarom zo ver weg van 020? Ik denk dat iets tussen Hoorn en 020 een beter idee is. Scheelt wel veel sturen waardoor je ook de GP kan houdenDe files van en naar Hoorn/020 is minder erg dan van Alkmaar naar 020.
Onze sponsors