Floor-is' GP0064 [verkocht]

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jul 2012, 13:23

Oh god, daar heb je onze West-Friesin... :lol:

:mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jul 2012, 13:24

Ben er trots op ook!! :p
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jul 2012, 13:28

Nou snap ik waarom je afgelopen zaterdag je klompen aanhad bij mijn retegezellige BBQ. En waarom er donderdag en vrijdag klompen voor de logeerkamer stonden... :mrgreen:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jul 2012, 13:28

:lol: :lol:
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jul 2012, 13:32

:klap

Ik weet ook waarom jouw Duits zo (relatief) goed is... :bleh
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jul 2012, 13:35

Ik spreek vloeiend Duits idd, altijd handig bij het importeren van een leuke auto :wink:

Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jul 2012, 13:36

Eigenlijk wilden we dit huis:
http://www.funda.nl/koop/oude-niedorp/h ... verlaat-2/

Maar die is onder voorbehoud verkocht (staat alleen nog niet als zodanig op Funda)

De grootste kanshebber daardoor is nu dit huis:
http://www.funda.nl/koop/kolhorn/huis-4 ... sedijk-60/

Daar moet wel een nieuwe keuken in en (op termijn) ook de badkamer stevig aangepakt, maar verder is het top. Alleen jammer dat het zo Noordelijk ligt gezien we beide in Amsterdam werken.

Oorspronkelijk gingen we voor deze in Avenhorn:
http://www.funda.nl/koop/avenhorn/huis- ... sdijk-127/

Maar die heeft geen garage, maar twee slaapkamers, niet echt een fatsoenlijke badkamer én er moet iets van €30.000 aan renovatiewerk worden gedaan.

Nieuwbouw is niet zo ons ding, maar daarvan zijn er op zich ook twee die wel positief opvielen:
In Midwoud: http://www.funda.nl/koop/midwoud/huis-4 ... de-punt-8/
In Hoorn: http://www.funda.nl/koop/hoorn-nh/huis- ... eshof-182/

Zoals een aantal van jullie al op Facebook hadden gelezen hebben we gisteren onze kat moeten laten inslapen.. Ik kan daardoor even niet met vol enthousiasme met een nieuw huis bezig zijn, ben er best kapot van.
Da's op zich naar omdat we uiterlijk 31 augustus uit ons eigen huis moeten zijn vertrokken..
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jul 2012, 13:41

Gezien we nogal veel verder moeten gaan reizen is er wel een kans dat de GP toch, alsnog, de deur uit moet.. Voorzichtig rondkijken of ik ergens een Dubman kan vinden. Liefst inruil natuurlijk.

De garage is overigens 'nodig' omdat ik een classic wil gaan restaureren. Liefst een Mini, maar wat dat betreft ben ik niet echt heel merkvast. Kan ook zomaar een kever (cabrio dan wel) worden of een Karman Ghia bijvoorbeeld. :)

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jul 2012, 13:51

Dus er komt zoiets in de garage:
Afbeelding

Maar wat een juweeltjes van huizen!
Het 2e en 3e huis zijn ook echt helemaal mijn smaak. Zou toch zonde zijn als de GP ervoor uit moet om zo te mogen wonen :( Maar een heeeeele dikke Dubman zou het goed kunnen maken..

Een huisdier is altijd net iets meer waard dan je denkt, sterkte!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jul 2012, 13:57

BMX schreef:Dus er komt zoiets in de garage:
Afbeelding
Als ik zo'n auto als 'opknapproject' kon betalen, dan had ik dat huis ook al wel gekocht. ;) Ik vrees dat het wel een paar stapjes eenvoudiger en vooral goedkoper dan dat zal worden. ;)
Maar wat een juweeltjes van huizen!
Het 2e en 3e huis zijn ook echt helemaal mijn smaak. Zou toch zonde zijn als de GP ervoor uit moet om zo te mogen wonen :( Maar een heeeeele dikke Dubman zou het goed kunnen maken..
Ik zou 60km enkele reis gaan doen naar mijn werk, daarnaast zit ik 3-4x per maand in Den Haag en moet ik af en toe in Eindhoven zijn bijvoorbeeld. Dan gaan de kilometers echt hard, misschien is het dan verstandiger om een diesel te gaan rijden in plaats van een GP.

Een huisdier is altijd net iets meer waard dan je denkt, sterkte!
Het slaat in ieder geval een stuk groter gat dan je hoopt..

Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jul 2012, 14:23

Erg leuk huis waar jullie nu voor willen gaan! En zo'n garage lijkt me ook werelds.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jul 2012, 14:30

boris_brznjef schreef:Mooie huizen maar waarom zo ver weg van 020? Ik denk dat iets tussen Hoorn en 020 een beter idee is. Scheelt wel veel sturen waardoor je ook de GP kan houden :) De files van en naar Hoorn/020 is minder erg dan van Alkmaar naar 020.
Ik kan me zo voorstellen, hoe dichter bij 020, hoe duurder de huizen.....

Sterkte Floor-is :(
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jul 2012, 16:18

We hebben lastige eisen als het gaat om huizen.

In willekeurige volgorde:
  • Garage/schuur verplicht, liefst met ruimte voor 2+ auto's
  • >120m2 woonoppervlakte
  • >250m2 tuin
  • Minimaal 3 slaapkamers (liever 4)
  • Badkamer met bad en losse douche
  • Ruime keuken, liefst open. Bij voorkeur met gas
  • Qua uiterlijk max 1930, mag best nieuwer, maar niet 'vinex'
  • Privacy in zowel de tuin als het huis, niet al te veel mensen die naar binnen kunnen kijken
  • Moet snel op kunnen leveren
  • Goede staat van onderhoud of in ieder geval 'geen bouwproject/opknapper'
  • Budget ±€350.000
Clarisse heeft als hobby het opknappen van meubelen, daarvoor wil je wel wat ruimte hebben. Ik klus graag aan (ook onze) auto's en wil daarvoor dus een stukje ruimte.
We willen toch wel een gezinnetje gaan beginnen en mede daarom wat meer tuin en niet in een stad, maar liever een dorp(je).

We hebben op het internet denk ik alle huizen tot zo'n 40 (autoreis) minuten boven Amsterdam wel gezien. We hebben nagenoeg geen dorpje niet bezocht in het afgelopen jaar en er zijn er een paar positief uitgekomen. :)

Terug naar “Show your ride”