Brightness' Hyper Blue R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Klatsie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Brightness' Hyper Blue R53 - BBS RC's p. 40

07 feb 2015, 08:53

Ik zou persoonlijk ook niet meer glans op de BBS doen. Ze hebben nu iets "ruigs" juist... Met glans wordt het al snel te chique ofzo...
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

07 feb 2015, 09:04

speedy schreef:wat staan ze lekker strak,netjes en racy 8-) helemaal top en bedankt voor de plaatjes 8-)
Kleur vind ik ook erbij passen en of ik nou meer glans bij die bbs vind passen .....
Kleur past ook wel, hoor. En vooralsnog zijn er geen plannen om de kleur te wijzigen. De wielen zijn keurig gespoten dus geen concrete plannen. Maar mocht ik dat in de toekomst wel gaan doen dan worden ze zoals de pics hieronder (echter zonder het chromen BBS logo). Ik vind dat zeker wel bij de BBS'en passen. Sterker nog, ik vind het er zelfs bij horen aangezien ze vanuit de fabriek ook (optioneel) zo geleverd werden (polished, niet verdicht). Bovendien vind ik het ook goed bij mijn MINI passen vanwege de chroomaccenten aan de buitenkant.
De close-up foto van de MINI is overigens het wiel zoals hij uit de fabriek geleverd werd (polished), de 3 foto's erboven is een verdicht wiel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Onder een MINI:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 feb 2015, 15:36

ik ben natuurlijk ook enorm bevooroordeeld, maar ik vind de RC's ook stukken gaver. Ik vind persoonlijk dit een van de mooiste wielen voor onder een MINI. Specificaties zijn ook gewoon top. Ik kreeg er ook altijd heel veel positieve reacties op, zelfs van complete noobs, dus dat zegt genoeg. Nooit meer wegdoen, want bijna niet meer te vinden tegen normale prijzen (of je moet geluk hebben zoals ik toen had)
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

07 feb 2015, 19:22

Lars Temmink schreef:Ik zou ze niet verdichten.. Ik zou ze eerder mat maken! Past echt bij het wiel! Hoewel dat hyper silver ook wel gaaf is!
Mat is niet mijn ding, dus dat zal bij mij nooit gebeuren.
mushrop schreef:ik ben natuurlijk ook enorm bevooroordeeld, maar ik vind de RC's ook stukken gaver. Ik vind persoonlijk dit een van de mooiste wielen voor onder een MINI. Specificaties zijn ook gewoon top. Ik kreeg er ook altijd heel veel positieve reacties op, zelfs van complete noobs, dus dat zegt genoeg. Nooit meer wegdoen, want bijna niet meer te vinden tegen normale prijzen (of je moet geluk hebben zoals ik toen had)
Deze gaan ook niet weg. Ik had hetzelfde wiel ook onder mijn vorige auto: golf mk2, dus ook 4x100. Ik heb de MINI en de golf een tijdje samen gehad, maar er nooit bewust bij stilgestaan om ze toen eens onder de MINI te leggen. Had ik later wel spijt van toen ik de golf had verkocht... :mad:

Afbeelding
Atakan
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

07 feb 2015, 22:14

Echt een vette bak..
Afbeelding
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 feb 2015, 14:11

Mooi wiel die BBS'en! Ze zijn alleen wat smal in vergelijking met de XXR's... :D
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
marinusrules
Be Mini
Be Mini

08 feb 2015, 16:28

Ziet er super dik uit! Vind dit het mooiste wiel voor onder een MINI.
marinusrules
Be Mini
Be Mini

08 feb 2015, 17:27

Lars Temmink schreef:
marinusrules schreef:Ziet er super dik uit! Vind dit het mooiste wiel voor onder een MINI.
Ik weet nog een setje te koop :D
17inchers???Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

Re: Brightness' Hyper Blue R53

14 feb 2015, 16:18

Heerlijk weertje vandaag :zon , dus de MINI mocht weer even worden uitgelaten.
Een mooie gelegenheid om ff wat pics te maken met de nieuwe wielen eronder. Ik begin de nieuwe look steeds mooier te vinden... 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2015, 17:00

RubenR6 schreef:Lekker Brightly! Echt dik met die wielen!
Amen! Staat er weer prachtig bij zo, verdomd lekker bakkie :D
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2015, 17:21

Haha op je vaste fotoplek zie ik :) Super dik zo 8)
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

14 feb 2015, 17:24

Dank, heren!
@Ward: idd op de vaste lokatie. Heb er een soort van traditie van gemaakt om de MINI met iedere set wielen daar op de gevoelige plaat te leggen. Op p.1 van deze SYR zijn ze dan allemaal terug te vinden en te vergelijken..

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”