denk dat de garantie ook vervalt maar zou dit even navragen bij de dealer
gewoon lekker origineel houden of wil je ook gezeik ?
natuurlijk iets minder snel maar koop dan gewoon een snellere auto die ervoor gemaakt is ....
hoeveel auto's zijn getuned en hoeveel zijn aan kapot gegaan???? Patrick als jij het wil doen moet je doen ik heb het ook nog steeds en blijft ook, bij een JCW tunning wordt ook niets veranderd aan de motor allen aan de software, of ben ik gek
Tuurlijk wil ik geen gezeik
Maar je hebt toch ook geen snellere auto gekocht alleen zou ik niet tot een koppel van 320 gaan. Ik zou al heel blij zijn met het vermogen van Jorge.
ben nu iets anders gaan denken over een simpele software aanpassing
als je er zeker van bent dat je software tuning wilt dan kun je toch gewoon naar Beek en zeggen hoeveel vermogen en koppel je wilt
Kan ik ook dichter bij huis zoeken, Beek is wat te ver voor mij. Zie het niet zitten om telkens zo ver te rijden, verlof te nemen elke keer dat er iets moet fijn getuned worden.
Tuurlijk is ACS ook niet dichtbij maar als de garantie niet vervalt....
Btw is ACS niet de home tuner van BMW?
houdt er rekening mee dat tuning vanuit de dealer vaak ook geen garantie oplevert...zelfs als de dealer aangeeft van wel, daar er veel uitzonderingen zijn...
Even goed navragen bij ACS dus, en alles, incl de uitzonderingen goed op papier laten zetten...
en idd voor een veilige marge gaan..een tuning van x PK en x NM bij tuner A, belast de motor en overige componenten evenveel als dezelfde waardes bij Tuner B...
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
For engines and performance upgrades, we offer a warranty of two years from the date of first registration, up to a kilometre reading of 100,000 km on all components excluded from the BMW warranty.